Hallo Dames Ik ben net nieuw hier & Ik wil heel graag een Kindje samen met mijn Vriend We zijn al een tijdje bezig maar toch al 2 teleurstellingen gehad Maar we geven de Moed niet op! Dit is mijn kleine verhaaltje Nu heb ik wat raars meegemaakt.. Ik heb 4 dagen voor mijn werkelijke menstruatie bloed verloren.. maar geen menstruatie gevoel helemaal niks voelde me kiplekker alleen zondagnacht trok me buik zo erg samen deed zooo pijn moest direct plassen maar had ook gevoel dat ik moest overgeven. bij het plassen kwam er geen bloed niets en meestal ben ik 6dagen ongesteld en dit x heb ik maar zaterdag,zondag,maandag weinig helderbloed verloren en dinsdag oudbloed! Thats it! vreemd & Nog steeds voel ik rare gekriebel, drukkend gevoel en zo nu en dan steken links en rechts en onder me navel. en gister had ik echt ongesteld moeten worden? maar nothing wel het gevoel maar ik krijg juist me normale afscheiding Nou kwam direct met "de deur in huis vallen " Omdat ik graag me verhaaltje kwijt wou Groetjes BabyBoo
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Van je klachten zou ik niet weten wat het precies is. Liefs wolly