Deze ronde had ik erg weinig hoop, we hadden goed geklust dat wel maar ik had totaal geen klachten! Vorige 2 rondes overal last van en veel hoop, deze ronde alleen wat krampjes en licht gevoelige boobs maar meer niet. Komende woensdag is pas mijn nod dus het is nog even duimen draaien maar ik kreeg gistermiddag na een steek in mijn baarmoeder testdrang en er stond een 2e streep! Nu vanochtend een cb zwanger/niet zwanger gedaan en er stond gewoon zwanger Mijn vriend en ik geloven het nog steeds niet... Ik denk dat ik het pas geloof na een 1e echo of een groeiende buik! 28 juli ben ik uitgerekend.. 3 dagen voor mijn verjaardag
Heej Blondi !!! Vanuit de Pink Ladies wil ik je van harte feliciteren met je zwangerschap! Wat super zeg, geniet ervan!! Kom je jezelf bij ons op het lijstje ook op roze zetten!? (http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/229862-pink-ladies-45.html#post8489793) Liefs, MissQ.
He Blondi, gefeliciteerd!! Ik weet het zelf ook sinds 4 dagen, wat ik ook nooit had durven dromen! Onwerkelijk he?! De test zegt het; dus is het zo. Zo apart. Weet je al wanneer je voor een echo mag? Ik mag vrijdag 3 dec voor de eerste, over 2,5 week al. Dan zou je een hartje moeten zien kloppen, spannend!! Ik ben nml 25 juli uitgerekend. Meid geniet ervan!! Liefs
en ook jullie bedankt! ik durf volgende week pas de vk te bellen.. denk dat ik vrijdag huisarts bel en dan volgende week de vk maar doortje, dan mag jij al snel langskomen! hier in de buurt is het meestal rond de 9 weken dus ik moet nog wel even wachten denk ik!
Owh ja, sorry. Dat is natuurlijk gebruikelijk rond de 9 a 10 weken. Ik loop bij de gyn. ivm pco, kreeg nooit uit mezelf een eisprong. Vandaar dat ik extra vroeg mag komen, met een beetje mazzel 4 weken later weer. Ik heb zelf ook al 3 testen gedaan hoor, hihi. Morgen doe ik er nog een om het af te leren Erg he die onzekerheid!