Ik ben nog geen twee maar zeg lekker toch al nee

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wappelke, 12 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wappelke

wappelke Actief lid

10 jul 2015
    274
    51
    28
    Vrouw
    Of nou ja nee, onze dochter zegt niet en schut er dan ook heel hard haar hoofd bij.
    Vooral leuk om het niet te krijgen als antwoord en haar dan te zien denken, waar heb ik nu eigenlijk nee op geantwoord?:roflmao: met daarna de reactie: Hebben....
    Af en toe vervelend maar vooral schattig. Vaak moet ik me dan ook echt in houden om niet in de lach te schieten.
    Ander half maar die eigen wil zit er al goed in. Van wie zal ze dat toch hebben:rolleyes:

Meer van die eigenwijsjes??

Vero0504 vindt dit leuk.
  2. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Oh ja, de mijne ook! De hele dag 'nee, nee' precies op de toon waarop ik het zeg! Hij weet heeeel goed wat hij wil en weet dat ook heeeel goed over te brengen... hij is van eind september dus nu bijna 22 maanden.

wappelke vindt dit leuk.
  3. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Mijn dochter zegt de hele dag Neeeeheeee.
    Behalve als het om eten gaat:rolleyes:

wappelke vindt dit leuk.
  4. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Bij zowel mijn dochter als zoontje begon de peuterpuberteit met 1.5
    ......succes! :p

wappelke vindt dit leuk.
  5. auroraa

auroraa Niet meer actief

Bij mijn zoon begon de peuterpubertijd met 1.5 jaar ongeveer. Hij is nu 3 en vertoont echt alle klassieke peuter kenmerken en best wel behoorlijk heftig ook ;) mijn dochter is 14 maanden en begint ook al een stuk pittiger te worden nu. Ze hebben temperament die 2.... herkenbaar dus.

wappelke vindt dit leuk.
  6. auroraa

auroraa Niet meer actief

O en ik moet vaak ook zo hard lachen om de driftbuien of de gekke dingen die mijn zoontje ineens doen ontploffen :)

wappelke vindt dit leuk.
  7. TiToTam

TiToTam Bekend lid

8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    Haha check! Inclusief echt boos worden als je het toch doet! Hij heeft echt hele plannen hoe er gespeeld moet worden de laatste tijd, ik krijg mijn eigen auto's en treinen toebedeeld. En owee als je met die 'van hem' gaat spelen, dan komen er een hoop boze 'neeeeeeee!'s :roflmao:

wappelke en Vero0504 vinden dit leuk.
  8. wappelke

wappelke Actief lid

10 jul 2015
    274
    51
    28
    Vrouw
    Heerlijk hé die eigenwijsjes. Ik kan er meestal echt wel van genieten

9. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Haha herkenbaar! Hier ook een eigenwijsje! Ook als hij het heel graag wilt... gaan we fietsen? En dan heel enthousiast neeeee zeggen!

wappelke vindt dit leuk.
  10. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.648
    5.689
    113
    Fijne tijd, dat is hier nu begonnen en ze is nog geen 1.5 jaar. Nee en alles zelfdoen. Met bijbehorend die roepen en willen hebben. Wij houden ons hart vast :p

Vero0504 en wappelke vinden dit leuk.
  11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Haha de mijne is maar een week of 2 ouder zie ik en hier is het precies hetzelfde. Ook als hij een enorme boze bui heeft. Gillen, om zich heen slaan.... Om vervolgens intens verdrietig te gaan huilen en te knuffel:D 'Diiiieeeeeee! Mamaaaaa Dieeeehiiieeeeee' :D Ik moet soms zo vreselijk lachen om hem. Sowieso is het een clown eerste klas. Vooral als hij iemand nadoet. De middelste deed een dansje als een olifant. Dus hij zet 1 hand op zn neus en zn andere arm er bij langs. En zo ging hij de kamer door. 'Tuuuuuuu tuuuuuuu' :roflmao:

wappelke vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina