Dag dames, ik had vorige week zaterdag mijn nod en ben toch nog even verder gaan testen.. ik weet stom maar wij zijn middels iui zwanger geraakt en zijn al een tijd bezig. Nu maak ik mezelf dus helemaal gek.. wat vinden jullie? Onderste test is vanochtend 18dpo. Heb volgende week vrijdag een vroege echo. Zijn er dames die dit ook zo hadden en wel gewoon goed zwanger waren?
Ik durf het niet goed te zeggen. Maar weet je 100 procent zeker dat je 18dpo bent vandaag? Misschien zeg ik het verkeerd, maar als je dat wel bent vind ik de testen erg licht.
Ik zit midden in een iui traject! Ik heb vorige maand ook licht positief getest. Had de iui op 27 okt en ik testte 9 nov positief. Was weliswaar 1 dag overtijd. Ik heb een korte luteale fase. Maar helaas begon het met mij de volgende dag met bloedverlies en die dag erop was mijn test niet meer positief. Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat bij mijn eerste zwangerschap mijn testen veel sneller opliepen. Maar dit zegt niks eigenlijk? Zo lang je geen bloedverlies hebt, denk ik dat ze wel gaan oplopen. Maar op welke dag heb je de iui gehad? Want miss ben je wel korter zwanger? Ik had 26 okt positieve ovu test en 15 dagen later testte ik licht positief. Maar ik vind je testen wel oplopen hoor! Ik moet toevallig zo weer voor iui.
Ik heb op 4 november de pregnyl gespoten en op 6 november de iui! Ik zat toen op dag 10 van mijn cyclus en 20 november was mijn nod! Heb dus geen cyclus van 28 dagen maar 24 dagen! Ik heb geen bloedverlies maar gebruik t/m vrijdag nog duphaston. Ik zou dus niet korter zwanger kunnen zijn tenzij mijn ei na pregnyl pas later is gesprongen wat je uitzonderlijk hoort maar dat weet ik dus niet omdat ik geen ovulatie testen hoef te gebruiken, ze doen alles middels echo’s! Ik hoop zo dat die blijft zitten ben al bijna 2 jaar bezig! Heel veel succes strakjes!
Ondanks de trigger die je krijgt met IUI wilt dat niet altijd zeggen dat je eisprong is geweest binnen die 36 uur. Het zou daarom kunnen dat je korter zwanger bent, als dat het geval is dan is de oploop prima. Daarnaast is bij "vroeg" testen de urine concentratie van belang, heb je een dag wat lichtere urine zie je dat aan je test. Als ik je mag adviseren, drink een uur of 2 niet, je kunt wel gewoon plassen. En dan na een uur of 2 wanneer je echt een donkere urine hebt nog eens testen. Veel meiden zeggen niet drinken, plas ophouden maar dat slaat nergens op, omdat je je 3 bakken thee van de ochtend op houd en daarna niet meer drinkt blijft je urine licht. Juist niet drinken maar wel plassen maakt je urine donker. Want je moet eerst alles wat je daarvoor hebt gedronken kwijt raken
Bij mij was dat helaas een slecht teken. Maar t kan zijn dat je gewoon korter zwanger bent dan je denkt.
Ik heb iui zonder hormonen en in eigen cyclus. Ik ben dus niet zo bekend met pr Ik heb iui in eigen cyclus en zonder hormonen. Ik heb daar geen ervaring mee hoe dat dan zit. Wel weet ik dat volgens mij in pregnyl een zwangerschapshormoon zit waardoor je dus ook positief kan testen. Maar dat is er denk ik er nu wel uit! Voor nu even afwachten tot vrijdag! Begrijp heel goed hoe je je voelt! Dat wachten is killing! Ben nu zelf meer dan 24 maanden bezig voor de tweede. Eerste ook 2 jaar over gedaan! Zo lang je geen bloed hebt, denk ik dat het goed zit!