Ik ben nou wel bang!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door stampertje, 17 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik moet om 6 uur weg en dan gaan ze onder narcose 20 tanden en kiezen trekken. Ik had vorige week daar een onderwerp voor geopend en toen hebben een heleboel dames tegen me gezegt dat het niet eng is. Ik was ook niet meer bang maar vanvond dacht ik er over na en nou ben ik als de doods ik wil niet meer gaan vind het zo eng ben moe maar ik kan niet eens slapen is er misschien iemand wakker nou om 3 uur die me kan helpen?????

2. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Oh meid toch!!! Ik heb er geen ervaring in want ben zelf als de dood voor de tandarts en ga al jaren niet en wilde dus ook onder narcose eens mijn tanden laten behandelen voordat ik niets overhou in mijn mond...

20 is wel veel zeg, krijg je kunstgebit/prothese???
    kan me voorstellen nu de tijd nadert dat je bang word, al heb ik er geen ervaring mee, weet wel dat onder narcose gaan echt slapen is en je bent niet bij en merkt niets van wat ze doen!!

Zodra je wkkr bent is alles achter de rug, voel je vast je napijn maar is iig alles gebeurd.

Ik ben nog wkkr en zal duimen voor je en hopen dat alles goedkomt, maak jezelf niet gek en probeer iets te slapen...Je zult bang blijven tot je waarschijnlijk onder narcose gaat, maar achteraf zul je tegen jezelf zeggen: viel me 100% mee!!!

Heel veel succes en hopelijk krijg je er wat moois voor terug in je mond meid! (K)(K)(K)

3. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Dank je voor je snelle reactie ik ben niet bang voor het laten trekken maar meer voor de narcose haal dingen in mijn hoofd als en als ik nou opeens bijkom als ze bezig zijn of en als ik nou nooit meer bijkom.

4. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007