Ik ben nou wel bang!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door stampertje, 17 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik moet om 6 uur weg en dan gaan ze onder narcose 20 tanden en kiezen trekken. Ik had vorige week daar een onderwerp voor geopend en toen hebben een heleboel dames tegen me gezegt dat het niet eng is. Ik was ook niet meer bang maar vanvond dacht ik er over na en nou ben ik als de doods ik wil niet meer gaan vind het zo eng ben moe maar ik kan niet eens slapen is er misschien iemand wakker nou om 3 uur die me kan helpen?????

2. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Oh meid toch!!! Ik heb er geen ervaring in want ben zelf als de dood voor de tandarts en ga al jaren niet en wilde dus ook onder narcose eens mijn tanden laten behandelen voordat ik niets overhou in mijn mond...

20 is wel veel zeg, krijg je kunstgebit/prothese???
    kan me voorstellen nu de tijd nadert dat je bang word, al heb ik er geen ervaring mee, weet wel dat onder narcose gaan echt slapen is en je bent niet bij en merkt niets van wat ze doen!!

Zodra je wkkr bent is alles achter de rug, voel je vast je napijn maar is iig alles gebeurd.

Ik ben nog wkkr en zal duimen voor je en hopen dat alles goedkomt, maak jezelf niet gek en probeer iets te slapen...Je zult bang blijven tot je waarschijnlijk onder narcose gaat, maar achteraf zul je tegen jezelf zeggen: viel me 100% mee!!!

Heel veel succes en hopelijk krijg je er wat moois voor terug in je mond meid! (K)(K)(K)

3. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Dank je voor je snelle reactie ik ben niet bang voor het laten trekken maar meer voor de narcose haal dingen in mijn hoofd als en als ik nou opeens bijkom als ze bezig zijn of en als ik nou nooit meer bijkom.

4. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ja boven krijg ik een protese onder niet

5. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Mag ik vragen wat de reden is dat je 20 tanden moet missen nu??

ja kan me voorstellen dat je daar bang voor bent, maar probeer die gedachtes los te laten. Ze hebben t vaker gedaan en denk positief..Zomaar bijkomen krijg je geen kans voor denk ik, ze geven je voldoende en merken ze dat je bij gaat komen dan dienen ze je meer toe...En nooit meer wakker worden moet je nie eens aan denken schat!!

het gaat allemaal gewoon goedkomen, jij gaat lekker slapen en hun doen hun werk. Zodra je wakker bent is alles gebeurd en haal je diep adem :)

Ik weet dat het makkelijk praten is, maar ben zelf wel 2x onder narcose geweest en voelde echt niets vd ingrepen en voelde zelfs lekker tijdens en erna :)

Haal je maar geen enge gedachtes in je hoofd.

6. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik heb een slecht en heel lelijk gebit dus het moest eruit ik heb al ongeveer een jaar of 6 á 7 erg last van mijn mond (behalve vandaag) Ik zal geen rare gedachtes meer in mijn hoofd halen over 2 en half uur gaat de wekker eerst leek het nog zo ver weg maar vind het nou toch gevaarlijk dichtbij komen.

7. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ja nu het zover is lijkt de tijd voorbij te vliegen, juist omdat je angst hebt! Nergens voor nodig meid, ze weten vast wat ze doen en hoeveel ze je moeten toedienen zodat je pas wakker word als alles gebeurd is...Heel veel succes en sterkte, hoop dat je napijn niet al te erg zal zijn en dat je dan opgelucht bent dat t achter de rug is!

Ik denk aan je (K)

8. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Dank je wel ik zou je zo graag een knuffel geven maar dat gaat nogal moeilijk ik zit nou genante en memorabele bevallingen te lezen en door die grappige verhalen ben ik wel weer rustig geworden ik lees nog even verder en dan hopen dat ik ondertussen in slaap val

9. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

heel veel succes!

10. Aura

Aura Niet meer actief

succes en beterschap!!

11. upc

upc Niet meer actief

Succes vandaag meid. Het komt vast goed!!

12. miss spider

miss spider Actief lid

30 jun 2009
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    succes meid!

13. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik denk dat je nu al geholpen bent maar wil je toch nog even succes wensen.

14. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Dank jullie ik ben geweest en het was niet eng vond het eigenlijk wel tof hahaha (Niets is verandelijker als een mens) Heb natuurlijk wel pijn mag om de 8 uur een ibruprofen maar hij werkt eigenlijk maar 3 uur en praten kan ik ook nog niet maar dat komt vanzelf wel goed

15. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Gelukkig zeg dat het is meegevallen.
    Het erste zit er op moet je maar denken!

Beterschap!

16. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Zo zie je maar...gelukkig is het meegevallen!
    Sterkte!

Mirre

17. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Gelukkig is het meegevallen..
    Ik zou als ik jou was even het ziekenhuis bellen,als het echt al na 3 uur is uitgewerkt,misschien krijg je dan wel wat anders voor geschreven ..

Sterkte er mee

18. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    toen ik geholpen werd bij de tandarts ivm het trekken van een paar kiezen kreeg ik ubroprofen 600 mee. Deze kun je alleen op recept krijgen maar ze werken wel goed, ik zou toch even je huisarts vragen naar een wat sterker middel tegen de pijn.

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik heb ook prothese boven.. en ik zou ook onder narcose gaan als ze zouden gaan trekken.. (ging bij om kiezen..stuk of 8 totaal..tanden had ik al eerder gedaan en had daarvoor een deelprothese).. maar tijdens de zwangerschap van Anna kreeg ik zoveel last dat ik niet kon wachten tot na de bevalling.. ik heb dus bij de tandarts onder pl.verdoving alles moeten laten trekken.. ik ben nog nooit zoooo bang geweest, maar het is me achteraf heel erg meegevallen..(en ik ben een enorme schijterd wat tandartsen betreft).. kon een week niet eten maar nu is het echt super...

Het is het waard en inmiddels ben je waarschijnlijk alweer thuis..

Succes met herstellen meis...

over een paar weken ben je er superblij mee

20. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    @ichtus
    Ik was om kwart over 10 weer heer thuis dus dat was wel lekker. Eten dat ga ik morgen al doen niet veel last maar mag vandaag nog niet ivm etensrestjes die onder de protese gan zitten n mag hem morgen pas spoelen.

Deel Deze Pagina