Heb net bij prenatal voedingsbh's gekocht en vind ze erg mooi. Volgens de mevrouw in de winkel had ik een 85E nodig (normaal heb ik 80D) Ik heb ze gepast en ze zaten inderdaad goed. Net bij thuiskomst heb ik ze nogmaals aangedaan en het even goed bekeken. Nou heb ik altijd beugels en in deze niet maar ik vind dat het middenstuk zo gaapt...is dat altijd bij bh's zonder beugels of is ie toch te klein/groot/niet goed? Mijn lingerieconsulente van de party's hamert er altijd zo op dat dat aan moet sluiten maar geldt dat ook voor deze bh's? Alvast bedankt!
Je borsten worden na de bevalling nog even flink groter zeker de eerste weken. daarbij zal je eerst ook zoogcompressen erin hebben (tegen lekken) Mijn ervaring is dat bh's met beugels eerder gapen dan zonder Heb je al geprobeerd de schouderbandjes wat strakker te zetten? overigens kan je ook voedingsbh's met beugel kopen, die mag je dragen als de borstvoeding goed loopt.
Met bh zonder beugels vind ik ook dat het meer gaapt in het midden zeg maar. Ik zou het anders als je twijfelt nog even navragen in de winkel.
Na de bevalling worden je borsten inderdaad echt veel groter door de stuwing dus is wel slim om nog n maatje groter te hebben. Die van de hema zijn wat klein chrisje zegt niet zo mooi maar wel heel fijn. Ik vond de voedinggbh's van kruidvat van anna rolfi? ook heel fijn.
hier ook een gapend middenstuk, hoor Mij is verteld dat het niet erg is. En het zit al maanden lekker en houdt de boel goed op z'n plek...
dat je borsten na de bevalling groter zijn is maar eventjes.. ik heb daar echt geen extra grote maat voor gekocht. ik heb ook die mooie van de prenatal en vindt ze erg goed! dat middenstuk mag best wat open staan, is alleen heel irritant als je baby erin spuugt
Ik heb voedingbh's van het merk Anita. Best duur, maar met beugel (een wijde, zodat het niet je melkproductie in de weg zit) en zoooo fijn. Ik heb zelf hele grote borsten, dus moet er niet aan denken zonder beugel te lopen....
Ik heb wel maanden lang grotere borsten gehad dan normaal; pas toen ik echt minder BV ging geven (maand of 7, 8 ) ging ik weer terug naar m'n vertrouwde D-cup. sowieso waren ze 's ochtends vroeg een stuk forser dan 's avonds - ook al een reden waarom voedingsbeha's vooral wat rek moeten hebben. Balen he, dat je met een grotere maat zo weinig keus nog hebt... mijn ervaring met voedingsbeha's is wel dat ze meestal minder mooi zitten dan echte lingerie.
Pff, je hebt bijna helemaal geen keuze bij BH voor grote maten.... Ben daarom ook wel blij dat ik die van 'Anita' heb gevonden. Die zitten eigenlijk bijna het zelfde als een gewone BH. Denk dat ik hem na de borstvoeding periode (als ik hem dan nog pas...) nog steeds zal dragen! Haha, handig voor m'n vriend, hoeft hij alleen de knipjes open te maken
Ik heb me net laten adviseren bij Hunkemoller en heb een bh van Anita gekocht. Prijs viel mij mee ( E 34,95 ) en hij zat super. Ik ga zo toch maar die van prenatal terug brengen. Hoe mooi ik ze ook vind, ik heb er gewoon geen goed gevoel bij. Dan maar iets minder sexy Ik heb trouwens in deze bh weer een 80E ipv 85E...zal wel aan het merk liggen denk ik.
Ik ga na de bevalling bh's van Anita halen. Zonder beugel, die hebben ze bij Livera niet eens hangen omdat ze vaak horen dat met beugel toch niet zo prettig is. Mijn eigen beugelbh's kan ik al een paar weken echt niet meer aan (pijn), dus ik ga maar geen voedingsbh's kopen met beugel... helaas. In de kraamweek draag ik nog mijn oude uitgelubberde bh's van toen ik Eva borstvoeding gaf, voor de eerste dagen is dat juist wel fijn als ze wat groter zijn. En daarna ga ik even naar de stad om nieuwe bh's te halen. En het klopt trouwens dat het middenstuk veel minder mooi aansluit bij bh's zonder beugel, vooral met grote borsten volgens mij. Wel een beetje jammer, maar het is niet anders.
Tip voor grotere maten (van DD tot J zelfs! de maat is wel in inch, dus wel x2,54cm) http://www.bravissimo.com/products/lingerie/nursing-bras Ik heb veel plezier van Iris nursing bra gehad meteen na de bevalling en de hele borstvoeding periode.