eindelijk hoor ik dr bij.......de zwangere vrouwen club! woensdag 05-11-08 eerste test gedaan en die was vaag..donderdag avond test gedaan en die was iets duidelijker....vrijdag was dr geen twijfel mogelijk! eindelijk een broertje of zusje voor mijn dochtertje van 1,8 jaar zij kwam als een kado (hadden 5maand relatie) en nu word ons weer zo'n wonder toevertrouwd... kan het wel van de daken roepen maar wil het ook nog even voor onszelf houden. tot ik echt een buikje heb 20 november krijg ik eerste echo en dan weet ik eindelijk de uitgerekende datum...heb wel een berekening gedaan maarja echo is iets zekerder... alle andere zwangeren van harte gefeliciteerd en geniet er van (ook van de kwaaltjes ed ) haha.. liefs zwangere ik
hoi allemaal! bedankt voor de felicitatie's ....en ik geniet er idd van. .moet echt moeite doen om het niet te vertellen maarja wil toch wachten tot ik echo gehad heb. ben blij als ik de eerste echo zie 20 november 2008.. wens jullie ook een fijne zwangerschap, bevalling en kraamtijd.. ben me nu echt aan t voorbereiden op borstvoeding wat dat ging bij eerste mis.....heerlijk om nu de tijd te hebben om alles uit te pluizen ik hou jullie op de hoogte(moet toch ergens mijn verhaal kwijt zonder dat mensen gek van me worden liefs zwangere ik