de titel zegt t al ons meisje is nu echt aan t uitproberen en dan vooral bij mamaoveral waar ik loop volgt ze me en als het ze niet aanstaat is het huilen!! in bed leggen nooit geen probleem nu zodra ik de deur uit ben huilen(en dan ook echt panisch he) ok ik loop dan gewoon weg en ga niet kijken vaak is het dan ook gauw stil maar t kan natuurlijk nog erger worden en ik weet niet of mams dat trekt vooral niet als je dan dan mooie lieve snuutje ziet lachen als je eraan komt*smelt*blijf dan maar s conseqent en ik weet ook dat ze straks ook andere dingen gaat uitproberen groei je daar in??ik hoop he...t kzag mezelf altijd wel als een redelijk conseqente mama maar nu het mn eigen meisje is denk ik dat t nog wel eruuug moeilijk gaat worden haha maargoed we blijven ons best doen...en wie weet krijgen we wel gewoon een heeeeeeel voorbeeldig meisje die nooit wat uitspookt(wat ik niet denk want ze is rood en mijn moeder zegt"rooie en vale zijn donderstralen)
ow!!!!okey...dus kiekeboe help dan vaak goed toch!!vindt t ook altijd zo zielig ze huilt echt hartverscheurend!!bedankt voor jullie reacties als jullie nog tips hebben!!
Dat wou ik ook zeggen. Ik vind het ook heel knap dat ze je met 6 maanden al kan volgen. Of bedoel je met haar ogen? Ik denk ook de verlatingsangst. Ik zou er nog aan toe geven. Echt uitproberen komt denk ik pas na het eerste jaar.
sorry dan heb ik het idd mischien verkeerd uitgelegt!!ze volgt me idd met dr ogen als ze bv in de box ligt!!idd dan is het waarsch meer verlatings angst...ik vindt t ook niet heel erg hoor!!maar was eigenlijk benieuwd naar de reacties en evt tips maar het is duidelijk nog aan toe geven dus bedankt dames!!liefs sjaantje