38ff41 Ovulation charts on FertilityFriend.com Ik heb sinds gisteren spontane zwarte uitslag door mijn echt gouden trouwring. Schijnt hormonaal te zijn. Sinds vandaag lichte lage rugpijn en krampjes. Weliswaar wel heel licht hoor. Bij lange na niet zoals tijdens de menstruatie zelf. Ik heb normaal bijna geen klachten muv zere tepels en borsten. En die heb ik nu juist niet. Ik heb een jaar terug een vmk gehad en in die ronde voelde ik mijn tepels ook niet. Ik ben dus heel hard aan het duimen. Vooral omdat mijn beste vriendin vanmorgen vertelde dat ze 7 weken zwanger is. Ik vind het super voor haar, maar wil zo graag mee doen. Na 1,5 jaar hebben we dat wel verdiend vind ik. Oh en als laatste. Ik heb een pendel voor maart in november gekregen. Al hecht ik daar wel maar weinig waarde aan hoor.
Spannend, omdat mijn collega haar ring ook afgaf toen ze zwanger was.. en je kaartje is uiteraard nog mooi.
Ik hoop het voor je babke, maar vind het lastig. Op zich is 37.0 op 9 dpo geen hogere waarde dan normaal dus wat dat betreft kan het nog alle kanten op. Ben benieuwd
37 is niks bijzonders nee. Het redelijk constante is wel weer apart. En doorstijgen is vaak pas vanaf nod dacht ik. Die hoge van zaterdag komt denk ik omdat ik s nachts geplast heb.
Nou dat constante is zeker wel mooi, dat had ik bij ukkie namelijk ook, terwijl het meestal wat grilliger was. Echt verder doorstijgen heeft het niet meer gedaan bij mij, bleef op 37.1 hangen. Spannend Babke!
Ja. Mijn gevoel van vandaag zegt weer, jammer maar het zal wel niet . Gisteren gehoord dat mijn beste vriendin 7 weken zwanger is. En die wilde eerst geen kinderen. En vooral dat laatste is dan toch even een knauw. Zij is al wat ouder, volgende week 34, en wil last minute toche n dan is het in 4 maanden gepiept. Ik laat het niet merken hoor, maar hoop zo erg dat we lekker samen mogen zwangeren. Maar mijn hoop vaart alweer. Zo stom, want net zo goed als dat het niet hoeft, kan het ook. Als je begrijpt wat ik bedoel. Zo'n kaartje zegt pas wat als je de test gedaan hebt. En waarom zou het niet? Statistisch gezien ben ik nu waarschijnlijk dichter bij een zwangerschap dan bij het starten met zwanger worden. Maar ik ga dnek ik wel een afspraak aanvragen bij de gyn. Ben ik zwanger, is het zo afgezegd, maar ik wil eigenlijk dat ze manlief eens testen. Ik ben ervan overtuigd dat ik het zelf kan, maar ja als we al die tijd oefenen met zwak zaad, heeft het zo weinig zin he? Al hadden wij wel een positieve samenlevingstest hoor.
Ik vind het een hoopvol kaartje, want laatst hoorde ik over een innestellingsstijing: De dag van innestelingkenermkt zich door een stijging van de temperatuur voor 1 dag met minimaal 0.3 graden... dus duim, duim, duim..
Owh babke dat van die vriendin is echt wel erg frustrerend. Owh toch maar wel, hoppa zwanger Bij ons zh doen ze geen samenlevingstest en ik heb t gevoel dat die niets positief is bij ons. Het is niet heel erg betrouwbaar en de oplossing is dan toch iui, aldus de gyn. Maar ja als ik "te zuur" ben is wachten ook maar tijd verspilling. Tja de statistieken...ik heb er niet zoveel meer mee. Maar goed het is wel zo het duurde dan 20 mnd bij ons het was nog wel binnen de 2 jaar. Ik hoop het voor je dat je geluk hebt deze ronde en dat het dan beter afloopt dan bij mij. Ik duim voor je! @yem een innestelingsstijging, daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoord. Dipjes die ken ik wel en had ik zelf ook.
Hé babke, over dat doorstijgen, ik neem aan dat je de tricyclische temp bedoeld? Dat gebeurd al eerder dan je NOD namelijk, toen ik zwanger was van de vmk had ik het op dag 11, zie dit kaartje. http://www.fertilityfriend.com/ttc/chartgraph_module.php?d=2012-01-12&mode=a&ts=1363599341&u= En van de zwangerschap van Naomi....ook tricyclisch vanaf dag 7 http://www.fertilityfriend.com/ttc/chartgraph_module.php?d=2012-03-05&mode=a&ts=1363599408&u= Geef de hoop niet op!
Ik denk niet dat ik de juiste kaartjes zie Sandana, de eerste is een kaartje van mezelf en de tweede ook. Ik heb toen eens gekeken bij de zwangere kaartjes en elke keer zag ik een doorstijging vanag 14 dpo ofzo. En ook niet overal zie je het terug, dat viel mij ook wel op. Daarom heb ik zoiets van, het zegt pas wat als je getest hebt. Maar goed, hij stijgt bij mij niet. Hij daalt ook nog niet, maar dat kan elke dag komen nu natuurlijk.
37,1. Maar durf echt niet te testen haha. Ik ben sinds donderdag veel moeier maar ik slaap ook te kort dus ja. Zegt voor mij pas iets als ik een positest heb. Ik ga voorlopig nog steeds vrijdag testen denk ik. Donderdag nod.
Oh jammer dat je mijn kaartjes niet ziet... heb toch echt de url van mijn kaartjes gekopieerd. Zal wel een beveiliging zijn? Maar goed, ik had het dus eerder, maar het hoeft helemaal niet zo te zijn om zwanger te zijn. Als je het wel hebt is het gewoon een extra raadgever, that's all. Maar je hebt wel een mooi kaartje zeg! Je merkt vanzelf wel denk ik wanneer je kunt testen, ik zou wellicht minder geduld hebben maar misschien voelde ik toen wel dat het gewoon goed zat. Heb ook weinig vergelijking, met 2 x proberen en 2 x zwanger... ik schaam me er bijna voor hoe soepel dat ging.
@sandana de url kopieren werkt niet. Je kan via 'sharing' naar 'get code' (onder kopje Charting Home Page) Daar kun je de link oner 'simple link' kopieren @babke AAAAHH spannend snap dat je niet durft te testen
Ik heb vorig jaar op 12 dpo getest en toen had ik een streep en toen aslnog op 13 dpo een megadaling en extreem ongesteld, vmk. Dus ik denk dat ik daarom niet durf te testen. Ik heb een voorgevoel dat er wel iets zit, maar ben zo bang om weer blij te worden van een dooie mus. Misschien als het morgen weer hoog is, dat ik toch even test, maar goed nod is donderdag. Ik heb trouwens wel altijd een tempdaling gehad voor de menstruatie of toen met die vmk op de dag van menstrueren.
Ik heb al een jaar geleden voorgenomen noooit meer voor nod te testen, ik wacht liever de ongesteldheid af dan dat ik een witte test zie. Ik heb ook wel eens dat de ene dag het nog op 37 zit en de dag erna op 36.6. Dus laten we realistisch zijn, het ziet er mooi uit maar daarmee kan het nog alle kanten op. Hopelijk heb je voldoende afleiding en gaan komende dagen snel. Ik zou t/m donderdag afwachten wat je temp doet, voor je gaat testen. Ik duim voor je!
Ja klopt, al was 12 dpo toen wel na nod hoor. Mijn lf was toen maar 10. Nu slik ik supplementen voor de pcos en is mijn lf ineens 12, helemaal super natuurlijk. Oh correctie, vorig jaar was 11 dpo, 12 dpo vmk. Als het morgen dus hoog is, is dat bijzonder, want dat is nog nooit eerder gebeurd.
Vooralsnog vind ik het een mooi kaartje! Natuurlijk kan je er alleen wat van zeggen na een positieve test of wanneer de daling echt gaat doorzetten vanwege een aankomende menstruatie maar omdat dit kaartje zo anders is dan je vorige kaartjes en behoorlijk stabiel (was bij mij een goed teken), ben ik positief! Mijn duimen draaien in ieder geval nog steeds!