Snap het niet meer

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Kat14, 23 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kat14

Kat14 Lid

21 dec 2012
    43
    1
    8
    NULL
    NULL
    Goedemorgen, heb even jullie advies nodig. Ben deze cyclus voor het eerst begonnen met temperaturen. Dus weet er nog niet zoveel van. Ook gebruik ik ovulatietesten. Heb gisterochtend een positieve test gehad met clearblue digital, op dag 12 van mijn cyclus. Dit kan prima denk ik maar ik zie nu niets aan m'n temp. Vanaf begin zit ik op 36.6 of 36.7 en vandaag 36.8. Dus??? Ik snap het niet. Het is toch zo dat als je je ei hebt gehad je temp eerst omlaag gaat? Bij mij dan dus niet, huh?? Help!

2. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Je temperatuur hoeft niet eerst te dalen, dit heb ik ook nooit. Pas als je temp 0.4 stijgt binnen 2 of 3 dagen wordt je ei aangegeven. Zit je al bij Fertility Friends? Erg handig en echt een aanrader!
    Denk dat je temperatuur morgen nog naar 37.0 of 37.1 stijgt, en dan heb je inderdaad gisteren netjes je eisprong gehad :)
    Succes!

3. Kat14

Kat14 Lid

21 dec 2012
    43
    1
    8
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je snelle advies:) Oh oké, ja snap er nog niet zoveel van merk ik. Nee zit niet bij fertility friend, heb temperatuurkaart uitgeprint en vul het daar op in. Had op internet gelezen dat als je je ei komt of net gehad hebt je temp eerst zakt vandaar, maar super dank voor je antwoord :)

4. Kat14

Kat14 Lid

21 dec 2012
    43
    1
    8
    NULL
    NULL
    Is het verstandig om vandaag ook nog te klussen? ;)

5. Kat14

Kat14 Lid

21 dec 2012
    43
    1
    8
    NULL
    NULL
    Iemand??

6. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Klussen is altijd verstandig ;) Opzich heb je 24 uur na je eisprong, dus als hij laat is gesprongen op de dag dan zou ik zeker nog een gokje wagen!

Deel Deze Pagina