Nou ja zeg, wat ik nu weer mee maak ! Vorige week zeg ik tegen mijn man: moet je eens kijken, een vette witte limo door de straat ! Zit ik net hart in aktie te kijken, heeft mijn buurvrouw van vier huizen verder een brief geschreven voor haar broertje Bart, die werd 20 jaar en moest van school af. Bart is niet helemaal gezond, hij heeft het verstand van een jongen van 5, en zit daarom ook op een speciale school. Echt, Bart heeft mij tranen over mijn wangen bezorgd, vooral toen zijn beste maatje ook op zijn speciale afscheidsfeestje kwam. Het was echt een prachtig item, en de volgende keer als ik Bart langs zie lopen om bij zijn zus op visite te gaan, zal ik hem er zeker even op aanspreken !
ik kijk het nu ook ik heb de mensen van dat jongetje met die lijm alergie hier ook eens gezien en de stadion ligt op 5 minuten afstand leuk dat ze zo dichtbij komen en dat zij er zijn voor zulke dingen
Ik ken Bart ook persoonlijk en vond het een topitem! Het gaf ook een goed beeld van deze lieve jongen. Ik ben blij dat het zo goed met hem gaat!