hey dames vanaf mn eisprong was mn temp 36,9/37,0 dat is dus iets meer dan drie weken nu vandaag 1 week over tijd en vanmorgen was mn temp 36,7 en had ik bij het afvegen wat oud bloed Iets meer dan 3 weken ik had de afgelopen dagen een aantal keer een hele lichte positieve test..wilde met de kerst nog gaan testen maar dit lijkt nu niet meer nodig Heb nu ook behoorlijke buikpijn maar bijna geen bloed.. Wie weet wat dit te betekenen heeft?
ik weet het ook niet zeker, maar het lijkt er op dat je ongie gaat doorzetten. Wel te laat iig. Heb je altijd al wel een regelmatige cyclus gehad? En ben je al lang van de pil af dan? Kan ook een ontpillingsfase zijn he? Of een miskraam ivm met die licht positieve testen. Raar hoor. Ga anders naar de ha maar nu kan dat natuurlijk niet zo snel meer ivm met kerst. Test anders gewoon nog een keertje dan heb je zekerheid! Fijne kerstdagen! En succes met zwanger worden meid! Dikke kus Swiggy
ik heb altijd een hele regelmatige cyclus, ben al ruim een jaar van de pil af dus dat kan het niet zijn. En de huisarts is idd nu niet echt mogelijk. Ik wacht het maar af ik test ng wel een keer.. Ik dacht ook aan een miskraam ook gezien mn temp..