Partner die ineens het kind niet meer wilt

Discussion in 'Alleenstaande moeders' started by Kelltje, Feb 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kelltje

Kelltje Lid

Jan 18, 2009
    11
    0
    0
    Hallo allemaal,

ik ben nu 7 weekjes zwanger en mn partner verteld me net dat ie liever heeft dat ik een abortus laat plegen omdat hij er nog niet klaar voor is ..
    Dit komt bij mij als aan als een bom :s hij had juist verteld dat ie t zo graag wou toen ik vertelde dat ik zwanger was en ik niet wist wat ik moest doen..
    Uiteraard was ik heel blij en ben er helemaal voor gegaan mn ouders en familie heb ik het al verteld en iedereen is heel erg blij!

Ik wou graag even jullie mening weten want als ik alleen ben weet ik niet of ik het wel te bieden heb..
    Ik heb geen woning sta nergens ingeschreven heb geen vaste baan meer ik heb natuurlijk wel negen maanden om dit alles te regelen maar goed..

Wat denken jullie?

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meis

wat een rot situatie. maar onthou goed. als je er voor gaat. heb je je kleine altijd wat te bieden. en dat is ten eerst liefde. en ten tweeden kan je proberen inderdaat alles teregelen voor als het geboren is. en mischien krijg je wel steun van de mensen om je heen. en ga goed voor je zelf na denken wat je wilt.

3. lauwie

lauwie VIP lid

Mar 17, 2007
    8,026
    0
    0
    hey kelltje,
    wat een ontzettend moeilijke situatie.
    wat zou je zelf graag willen? het lijkt me bij beide keuzes lastig voor je relatie. kun je het hem vergeven als je het kindje weg laat halen?
    als je het kindje graag wilt houden, zou ik me geen zorgen maken over materiele zaken. wat binna al zegt: je kindje heeft vooral liefde nodig. en er zijn vast mensen in je omgeving die je willen helpen. het zal op momenten best zwaar zijn, maar ook ontzettend genieten.
    heel veel succes met het maken van je keuze!
    liefs, lauwie

4. Ik heb ook zo iets als jouw meegemaakt. Wij wilden beide kids hebben.echter toen ik zwanger bleek te zijn kwam dit als een schok voor hem. Hij wilde geen kids meer. Heb toen wel mijn beslissing genomen om het kind te houden. Hij was 2 wkn nergens meer te vinden,belde ect. niks meer.

Ik had toen al besloten niks meer van mijn kant te laten horen,en alles alleen te gaan doen.
    In de 3e week hebben wij weer contact gehad,bleek dat hij bang was om geen goede vader te zijn...en hier aan het worstelen was.

Hij begon er meer aan te wennen,dingen van baby´s te lezen ect. Nu is hij de vader die ik elke kind kan wensen en zijn wij nog steeds bij elkaar.

Het kan zijn dat hij bang is voor het onbekende,net als mijn partner toen. Wen hem aan het idee,dat jij dit kind wel wilt en dat alles niet zo moeilijk is.
    Hij zal er dan aan wennen,als dit hem dwars zit.
    Praat er met hem erover.
    succ6

Share This Page