Ik ben ook nieuw en heb er zin in.

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door butterfly24, 18 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    :D Hey meiden.
    Zo, ik heb me maar eens aangemeld. Gewoon lekker kletsen over alles rond baby's, zwanger worden en het hele rideltje :)
    Ik zal me eerst eens voorstellen. Ik ben butterfly24 ( maar eigenlijk Miranda ). Wat een gedoe om een acountnaam te bedenken, alles wat ik bedacht was al in gebruik :p . Ik woon samen met Harrold in Oosterwolde ( fR ). Ik werk in de gehandicaptenzorg. Leuk nieuws, we gaan 3 oktober trouwen. Waarom ben ik hier gestrand?
    Wij hebben al een aantal jaar een grote kinderwens. We woonden al vroeg samen en hadden alles wat we wilden. We wilden dolgraag kinderen maar op een of andere manier waren we er nooit echt klaar voor. Zo ben ik nog gaan studeren, vast werk vonden we ook belangrijk en harrold dat al wel, maar ik toenertijd niet. Gewoon kleine dingen waar we toch wat vastigheid in wilden hebben. Inmiddels heb ik ook al bijna 2 jaar een vaste baan. Vorig jaar in juli waren we eindelijk klaar voor. We wilden dolgraag kinderen. Mijn zusje was toen ook zwanger dus dan kriebelt het nog meer. We zijn dik 7 maanden bezig geweest, maar het was nog niet gelukt. Dat was elke maand een erg grote teleurstelling hoor. Jeetje, dan denk je dat het zo is en voel je plotseling alle kwaaltje omdat je dat zo graag wilt ;) , niet om blij van te worden als je het gewoon word. Na 7 maanden hadden we het erg veel over trouwen. En ineens werd ik ten huwelijk gevraagd. :rolleyes: Daar gingen we weer, wat moeten we doen. Trouwen voor we kinderen krijgen, of trouwen nadat we kinderen hebben? Het leek ons het beste om maar meteen een datum te plannen, we waren helemaal in de wolken. Maar ja, de kinderwens wilden we dan even uitstellen aangezien ik niet hoogzwanger wilde trouwen. Dus weer een keuze maken en weer kinderwens verschoven. Nu trek ik het echt niet meer. 3 maanden geleden kwam ik bij mijn andere zusje. En ze vertelde me dat ze wanger was en niet wist of ze er zo blij mee moest zijn. Het was een ongelukje. Nadien was ze er wel blij mee en ik gunde het haar ook echt wel. na 1 keer zonder condoom was het meteen raak bij haar, en hoe blij ik voor haar ben en hoe ik het haar gun, ik voelde het aan als een klap in mijn gezicht. Iets wat ik zooooo graag wil lukt nog niet en mijn zusjes binnen de kortste keren wel. Nu trouwen we over ruim 4 maanden en nu hebben we echt iets van, we gaan ervoor en we zien het allemaal wel. Het lot beslist nu voor ons, zo voelen wij dat ook.
    Mocht ik zwanger raken dan is dat voor ons een geschenk uit de hemel.... en zijn we blijder dan ooit. We hebben nu ruim 4 jaar steeds gewacht tot een juist moment....... maar we trekken het nu niet meer.
    Ik hoop dat als wij trouwen ons kindje al bij ons is................ ( in de buik he :p ). Daar gaan we voor. Daarom heb ik me aangemeld, om lekker mee te kletsen over de komende maanden en jullie verhalen te lezen en me op deze manier voor te bereiden op wat komen gaat!

Liefssss butterfly24

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mooi geschreven Miranda! Ik hoop voor jullie dat er snel een groots klein wondertje op komst is, oja enneh welkom hier :) ;)

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hey Miranda!

Een lieve welkom op de site van een andere nieuweling...

Groetjes, Elke

4. Elisa84

Elisa84 Actief lid

15 apr 2008
    114
    0
    0
    Welkom Miranda!
    Wij gaan ook dit jaar trouwen, in augustus. We zitten nu in ronde 1 en misschien ben ik dan ook wel zwanger. Lijkt me heel bijzonder! Een klein buikje in de jurk moet kunnen, toch?
    Veel succes en kletsplezier!

5. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey elisa,
    Dat moet kunnen vind ik, lijkt ons heel erg bijzonder :) !
    Ik hoop dat ons kleintje dan al bij ons mag zijn, we wachten het rustig af inderdaad. Dus ook trouwen, super spannend he. Het gaat nu allemaal zo snel. Jij zal ook al wel ver zijn met de voorbereidingen? Je bent eerder dan mij aan de beurt :p ....

6. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Veel succes met zwanger worden.

Veel plezier met de voorbereidingen van jullie huwelijk.

Liefs wolly :)

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Welkom :D
    Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!
    En oktober is een supermaand om te trouwen ;)
    Veel plezier met de voorbereidingen :D

Deel Deze Pagina