Goeiemorgen :)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door MarieJo, 25 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MarieJo

MarieJo Lid

25 mrt 2008
    6
    0
    0
    Hallo, ik ben Marjolein, van België
    Ik ben hier al surfend beland toen ik meer info zocht over LEO behandeling, wat ik waarschijnlijk binnenkort onderga.
    Het onderwerp hierover is gesloten maar dan start ik maar een nieuw want heb er toch wat vragen over en hier zitten blijkbaar meerdere mensen met ervaring uit de eerste hand :)
    Ik wens iedereen een goede zwangerschap en geslaagde pogingen toe

2. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Welkom Marjolein.
    Veel plezier op dit forum

3. Athena

Athena Lid

17 mrt 2008
    78
    0
    0
    iets anders aan het zoeken
    België
    welkom opt forum, nog een Belgje erbij :) :)

wat is LEO ?

4. MarieJo

MarieJo Lid

25 mrt 2008
    6
    0
    0
    Een methode om uw hormonen hopelijk weer goed te laten regele, ze branden gaatjes in uw eierstokken.. 8-[ Kzie er helemaal niet naar uit maar het moet maar he

"Operatieve ingreep

Tijdens een kijkoperatie (laparoscopie) brandt de gynaecoloog met een laserstraal of elektrisch een aantal kleine follikels aan de rand van de eierstokken weg. Deze methode heet LEO (laparoscopische elektrocoagulatie van de ovaria). De eierstok wordt als het ware beschadigd. Een gunstig effect van deze beschadiging is dat er heel vaak tijdelijk een eigen cyclus ontstaat. Ook is de persoon na de behandeling vaak beter en makkelijker te stimuleren met hormoonpreparaten. Nadelen zijn dat het resultaat niet te voorspellen en ook maar tijdelijk is. Verder is het een destructieve therapie met het risico op verklevingen rond de eierstokken, waardoor het gesprongen eitje mogelijk niet in de eileider kan komen. Tot slot zijn de lange termijn effecten nog niet bekend. "

"Gestolen" van de website www.freya.nl

daarom (ik lees vooral het negatieve erin en de slaagkansen zijn blijkbaar ook niet echt WAW) had ik graag ervaringsverhalen gehoord.
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 07#2314307

Ik heb al het vorige topic gelezen hieromtrent en bij velen staat toch "al zoveel weken zwanger" dus is het door de LEO of toch door hormonen?
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... c&start=30

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom, veel succes met zwanger worden
    hopelijk slaat de leo behandeling bij jou wel aan ;)

6. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Veel succes met met de behandeling hopelijk gaat het meevallen.

Liefs wolly :)

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    welkom en succes

8. MarieJo

MarieJo Lid

25 mrt 2008
    6