Hallo allemaal. Ik ben ook nieuw hier. Me vriend en ik proberen al ongeveer een jaar een kindje te krijgen, en dan ben ik nu ongeveer een week overtijd. En ga zometeen een test halen. Dus jullie hoor snel weer van me Groetjes, Saskiatje
Hallo allemaal, Toen ik hier eergister het bericht had geschreven, ben ik gelijk de deur uitgegaan, ff boodschapjes gedaan, en een teste gehaald en het was moeilijk om te wachten maar ik wilde de volgende ochtend pas gaan testen. Ik kom thuis ga ff naar de wc en ja hoor ongesteld, maar het rare is nu, dat ik er vandaag al weer bijna vanaf ben, kan ik dan alsnog zwanger zijn? Of ben ik nog aan het ontpillen? ik ben vorig jaar april gestopt met de pil, maar heb tot nu toe nog geen regelmatig cyclus gehad. Maar goed we blijven klussen, en proberen er niet al te veel aan te denken, maar toch blijven hopen dat ik snel zwanger word. Groetjes Saskia
Welkom, 1 dag bloeden is wel erg weinig, zou nog fe twee dagen wachten als je dan niet alsnog ongi bent eens testen... liefs