even voorstellen!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door mam11, 3 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam11

mam11 Lid

3 jul 2009
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Sinds kort besloten dat we voor een derde kindje gaan. Joepie!!
    Eigenlijk hadden we al een afspraak staan voor sterilisatie voor mijn man, maar een paar dagen van te voren kreeg ik opeens een paniekerige droom dat ik nooit geen kinderen meer zou krijgen. Heel apart vond ik dat. Toen nog maar eens het idee besproken en de dokter gauw afgebeld!
    Ik heb een dochter van bijna 6 (Luna) en zoonje Vico van 3 1/2. Zelf ben ik 30.
    Ik denk dat ik gisteren of eergisteren mijn eisprong heb gehad, maar heel zeker weten doe ik dat niet, heb meestal een cyclus van 35 en denk dat ik 15 juli ongeveer kan testen. Bij mijn dochter duurde het 8 maand om zwanger te worden en bij mijn zoontje was het meteen de eerste keer raak. Ben benieuwd. Ook al is het de derde keer, 't is toch allemaal weer heel erg spannend.

2. Jeanne59

Jeanne59 Lid

24 jun 2009
    41
    0
    0
    huisvrouw, verpleegkundige
    Noord-Brabant
    Hallo, wat spannend zeg. Bij ons is er gezien mijn leeftijd ook op het laatste moment een omslag gekomen, we gaan ervoor. Inmiddels na 6-8 maanden eindelijk zwanger van de derde en vandaag de eerste echo gehad. Wij kregen allemaal signalen dat het er mogelijk twee zouden worden, maar nu weten we dat we het niet zó druk gaan krijgen. Toch goed dat we erop voorbereid waren. Het is allemaal net zo spannend als de eerste keren. Momenten dat je je zo moe voelt en dan met deze temperaturen, twee kinderen die lekker druk zijn (net 5 en bijna 3 jaar), dan denk je waar ben ik aan begonnen, maar goed, ik hebt er alles voor over. Heel bijzonder juist die derde keer, je weet voor een heel groot deel wat je te wachten staat. Nu met broer en zus erbij, dat maakt het superleuk straks. Ik hoop dat je snel zwanger bent, want als je eenmaal de knoop doorhakt is elke maand dat het niet lukt verloren tijd, voor je gevoel. Onze derde zou al geboren zijn als het meteen gelukt was, nu is het leeftijdsverschil met 8 maanden groter geworden. Je hebt het niet allemaal voor het zeggen, de natuur gaat zijn gangetje.
    Ik zou zeggen, geniet van de reis die is begonnen!
    Groetjes van Jeanne

3. mam11

mam11 Lid

3 jul 2009
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk dat je ook de derde krijgt. Ik kan me voorstellen dat het vermoeiend is met nog twee van die koters om je heen, maar natuurlijk is het allemaal de moeite waard. Ik hoop ook dat het snel lukt, dat het leeftijdsverschil niet al te groot word. Wel ben ik blij dat de jongste dadelijk ook naar school gaat en ik dus weer alle tijd heb voor een baby. Bij de tweede was dat anders, toen had ik ook de eerste nog thuis. Het is weer een hele reis inderdaad en ondanks dat je het allemaal al meegemaakt hebt toch weer bijzonder en spannend.

4. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Welkom op het forum en veel succes :)

5. droombeebje

droombeebje Bekend lid

7 jun 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom op dit gezellige forum! Veel succes!

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom op het forum :D

Deel Deze Pagina