In tegenstelling tot de meeste ouders, merendeel houdt t bij 2 kids, is hier nummer 5 onderweg. Nog 1 keer zwanger, voor de laatste keer. Is althans de planning haha. 5 kids passen nog in onze auto en in ons huis Weinig last van kwaaltjes, alleen wel erg moe, ons kleine meisje slaapt nu en ik ga dus ook even n dutje doen.
Ik wil er wel tien : D, vind het super dat je voor 5 kids gaat. Lijkt me zo gezellig, een groot gezin. Geniet er maar van!
hallo wat leuk ook 39 en ook zwanger van de 5de. ik ben zelf 8 weken en 2 dagen en het hartje klopt! hoe reageerde jouw omgeving? bij mijn 4de kreeg ik al rare reacties dus dat zal nu wel helemaal erg worden zelfs van familie is dat bij jou ook zo? in ieder geval feliciteer ik je en hoop dat we straks allebei onze gezonde 5 kindje in de armen zullen hebben groetjes monique
van harte gefeliciteerd! hier ook zwanger van mijn vijfde biologische kindje maar in princiepe nummer 7 onze oudste is 23 en onze jongste net 1 jaar we zijn er zo blij mee al reageert de omgeving daar niet altijd even leuk op ik ben 14 weken en 3 dgn zwanger