ik ben ook weer zwanger,maar dan wel van de 5e

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door crisje, 31 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Col82

Col82 Actief lid

22 aug 2008
    198
    0
    0
    Amersfoort
    Gefeliciteerd!

2. puntje

puntje Actief lid

25 sep 2008
    149
    0
    16
    van harte gefeliciteerd!

3. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Gefeliciteerd :D

4. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Mijn omgeving reageerde al raar met de 3e, want kom op zeg....3 kinderen, dat doe je toch niet :confused:
    Mijn moeder vond t ook maar niks, dat de 4e eraan kwam, weet je wel waar je aan begint? Ben je helemaal terug bij af, zit je weer in de poepluiers.
    Laat jij een punctie doen trouwens?
    Ik krijg m de 18e deze maand.

5. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Grappig, ik zie dat wij exact even lang zwanger zijn. Ben je dus ook op 1 mei uitgerekend.
    Ik ben biologische moeder van allemaal, mijn vriend alleen van ons meisje en deze beeb.
    Onze oudste is 19, wordt over n half jaartje 20, en onze jongste is 15 maanden. 3 jongens en die van 15 maanden is een meisje (poehee, en wat voor 1 :confused: die telt voor 3 jongens :D :D )
    En die omgeving , ach die moeten altijd wat te zeuren hebben, als wij er maar blij mee zijn.
    Wonen alle kids nog thuis en hoe vinden die het?
    Onze oudste is helemaal verliefd op zn zusje. Zeg ook soms tegen hem, is t mijn kind of jouw kind? als ik weer eens de les gelezen wordt door hem omdat ik iets doe waar hij t niet mee eens is :D

Laat jij een punctie doen? Vind t toch wel een heftig iets zeg.

6. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    van harte!
    wow 5 kinderen.lijkt mij echt super gezellig

7. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    de twee oudste 23 j en bijna 21 m wonen niet meer thuis en zijn van mijn man dan komen er 3 van mij 20m woont ook niet meer thuis en 18 m woont wel thuis en dan een j van 8 en een kleintje van 12 maanden is van ons samen ook een j we hebben dus 3 jongens en 3 meisjes eerlijk verdeelt tot nu toe we laten geen punctie doen we zien wel wat het ons brengt , ik zeg heel vaak als er weer i met elkaar bemoeit , zullen we even doen alsof ik de moeder ben :) maar meestal werkt het wel hoor het is reuze gezellig zo n groot gezin

ik zelf ben 38 en weet dus hoe het is om heel jong moeder te zijn en op oudere leeftijd ik zal het niet anders hebben gewilt

en ik ben ook al oma van mijn oudste dochter :D en in febr worden we weer opa en oma van zijn dochter

Deel Deze Pagina