van harte je bent net als ik ook al behoorlijk lang er mee aan de gang ik na miskraam aug vorig jaar ook vanalles en nogwat onderzoek dit dan weer dat had nu voor kijkoperatie gemoeten na de eerste week van de menstruatie. maar die is uitgebleven en heb positiefe test . voel me ook behoorlijk raar smorgens warm draaierig. golfen misselijk had ik bij de vorige niet en bij me drie zoons wel misschien is het daarom mis gegaan ben nu wel erg bang dat het mis gaat. geniet van je zwangerschap veel suuces
Jaaaaaaa! wat goed meis! Gefeliciteerd! Geniet ervan! Wij kennen elkaar nog van het nod forum en temperatuurkaartjesforum, wat leuk dat je nu zwanger bent! Liefs Sylvia
Gefeliciteerd, echt super voor je! Geniet er maar lekker van (het is een heerlijk gevoel kan ik je vertellen!) Liefs Irene
idd sylvia..leuk he ben helemaal blij en hoop dat het goed blijft gaan. we houden alkaar wel op de hoogte. thanx meiden voor de vele felicitatie´s
Heey meissie wat een Super nieuws! VAN HARTE GEFELICITEERD Klim maar lekker op die roze wolk en ga er lekker van genieten! Liefs Pearly