Daarnet op 2 dagen voor mijn NOD een test gedaan, en hij is positief!! In juli 2008 en januari 2009 een mk gehad. Nu dus ongeveer 4 mnd na de laatste mk weer zwanger. Zou drie keer dan toch scheepsrecht zijn??? Ik ben blij, maar vind het ook doodeng. Al die spannende echo's die nu mogelijk/hopelijk gaan komen, bezoeken bij de gyn... Brrrr
aaaaaaahhhhhhhhhhhhhh Drew !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zit ik net nog een berichtje in ons geduld hoekje te zetten dat wij nu eindelijk eens aan de beurt moeten zijn en zag al 3x is scheepsrecht onderaan je berichtje staan , maar durfde er nog niet op te reageren .......... Jeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh , dit gaat hem worden hoop ik voor jullie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh Drew ik ga zo hard voor je duimen dat dit kleintje bij jullie gaat blijven. Jullie hebben het zo ontzettend verdiend
Whaaaaa Drew, SUPER DE SUPER Gefeliciteerd meis en 3x moet gewoon scheepsrecht zijn hoor!!! Zag al wel iets staan bij geduld maar wist het niet zeker....gaaf joh, liefs Wen
ik hoop het wel! ben zelf ook voor de 3e keer zwanger Gefeliciteerd en ik duim voor je dat het deze keer goed gaat!
FutureMama, voor ons moet dat gewoon gelden: drie keer is scheepsrecht. Jij bent al een weekje verder, nog net zo spannend dus. Ik voeg je toe aan mijn 'vrienden', dan kan ik je makkelijk in de gaten houden.