wij zzijn ook zwanger heb een test gedaan met een heel licht streepje maar een steepje is een streepje en heb er nog een gedaan die was iets meer te zien dus we zijn dol gelukkig dames namens mij allemaal van hertelijk gefeliciteerd en geniet er lekker van lief wendy
haaj meid van harte gefeliciteert! we zijn 2 beste vriendinnen en we zijn zwanger toevallig he \/ en ook nog is met 1 dag verschil nou dames iedereen gefeliciteert veel liefs patricia
dat is nog eens leuk samen zwanger! en zo goed als tegelijk! dames beide van harte gefeliciteerd en geniet er samen van! lekker shoppen voor de beeb...... is toch een droom van iedere vriendin! liefs bianca
He Hallo, kom me ff melden bij jullie! IK BEN OOK ZWANGER! Ben zoooooooooo blij en zag dat vissie er ook was hihi! Voor iedereen die me nog niet kent. Ik ben nu zwanger van mijn 3e kindje, en heb 2 jongens van 10 en 8 jaar! Geloof me ben echt weer net zo blij, heb het geluk gehad dat het meteen de 1e ronde raak was! Ben 20 okt gestopt met de pil en nu dus al zwanger! Ben gewoon een overgelukkige Doos hihi knuff
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Geniet er maar lekker van! Wel fijn samen zwanger zijn, kun je lekker samen gaan winkelen