Na 3 negatieve huistesten en 1 negatieve test bij de huisarts, heb ik na 3 weken overtijd toch een positieve test in handen! De huisarts dacht dat ik geen eisprong had gehad en begon al over allerlei medicijnen en onderzoeken als de zouden uitblijven! Gelukkig is dat allemaal niet meer nodig, mijn ei is gekomen! Waarschijnlijk ben ik nu 7 weken zwanger, maar dat kan ook 6 weken zijn ligt eraan waarneer ik mn ei heb gehad. We zullen tot de echo moeten afwachten! Ik kan het nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben! Denk dat ik eerst het hartje moet horen voordat ik het echt besef. Dus voor alle meiden die niet meteen positief testen, er is nog hoop!
Wat leuk voor je, zo zie je maar... Huisartsen weten ook niet altijd alles Van harte gefeliciteerd! Mirre
Heel leuk voor jullie, wij weten ook maar net dat we zwanger zijn, kan het ook nog niet goed vatten, maar ben superblij... veel geluk gewenst met je zwangerschap
Van harte gefeliciteerd en met het hartje zul je nog even moeten wachten, dat duurt altijd wel even voordat je die kan horen..
Gefeliciteerd zeg! Lekker gaan genieten ervan. Na hoeveel dagen was die positieve test? Krijg er een beetje hoop van. Ik heb namelijk vandaag op dag 46 alweer negatief getest. groetjes Olga
Olga mijn positieve test was op dag 48 of 49, dus wie weet was je ei ook gewwon later! Succes met wachten!