Zojuist een test gedaan en het 2e streepje gaf bijna licht! Al mocht dat wel eens na een half jaar proberen... Nu de eerste 3 maanden afwachten. Ik heb namelijk al eerder een miskraam gehad en dat maakt me wat nuchter hierin...
Thnx! Wat een heisa was dat trouwens, die (goedkopere) zwangerschapstest. Met een pipetje op zo'n ding... Ik voelde me alsof ik een scheikundeproef aan het doen was op het toilet Overigens opvallend dat mijn eigen ovulatieverschijnselen het beste werken (logisch misschien wel). Ik ben met ovulatietesten en van alles aan het prutsen geweest, maar vorige maand niet; ik had enkel een paar uur buikpijn rechts onderin mijn buik en bedacht me eigenlijk voor het eerst dat het dat wel eens zou kunnen zijn.
haha nouja in principe ben je dat ook is toch een chemische reactie van de antistoffen in de teststrip haha maar gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd! Hopelijk is het een zorgeloze zwangerschap en heb je over acht maanden een prachtig kindje in je armen!
Vannacht buikpijn! Sjongejonge! Ik had niet eens kans om me zorgen te maken ofzo, zo'n zeer deed het. En ineens was het weg. Gelukkig is er niks aan de hand. Helemaal geen alcohol (wat ik sinds dinsdag al deed) valt wel een beetje zwaar, maar het is al met al wel goed voor me. Maar als dit over is, met welk resultaat dan ook, wil ik een broodje tartaar en een wijntje