Zoon van 5 valt slecht in slaap

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by fayenne, Sep 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fayenne

fayenne Bekend lid

Sep 3, 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Ik heb een zoon van 5 jaar die sinds wij zijn verhuisd vorig jaar ontzettend slecht in slaapt valt.
    Hij komt wel 10 x naar beneden met 100 excuses, komt constant uit bed en gaat dan naar zijn grote zus in de kamer ernaast of houdt de jongste wakker door herrie te maken.
    Soms vallen ze pas tegen half 9 in slaap en dat is natuurlijk voor schoolgaande kinderen veel te laat.
    Ik word er echt gestoord van :x ik heb van alles geprobeerd.
    Op een lieve manier uitleggen dat hij moet slapen , nog extra knuffels geven.
    maar ook de andere manier van boos worden en straffen door hem bijv niet voor te lezen de dag erna.
    Het helpt allemaal niks en ik word er eerlijk gezegd erg moedeloos van omdat hij dus de andere 2 ook wakker houdt.
    HIj slaapt met de jongste samen en ik heb geprobeerd hem later op bed te doen maar dan komt me mijn zoon alsnog 10x naar beneden gillend dat hij wilt dat zijn broertje ook naar bed gaat.
    Pfff iemand DE TIP!!! ??? ik word er zo gefrustreerd van.
    Ik vind het echt niet erg als hij nog even in bed speelt maar hij speelt dan luidruchtig laat expres alles uit bed vallen zodat zijn kleine broer weer opstaat en gaat kijken wat het is.
    Kortom om gek van te worden.

Share This Page