Mijn zoontje begint aardig gek te raken op zijn speendoekje. Dat kreeg je in 1 van die dozen, geen idee of t babydump, prenatal of felicitas e.d. is. Doekje heeft in ieder geval van die felle stippen (o.a. blauw) en is superzacht. Graag zou ik er enkele reserve willen hebben (en het is ook makkelijk om aan diverse fiepjes zo'n doekje te hangen) Foto kan ik niet nu niet maken, hij ligt ermee te slapen. Zijn er moeders die er niks mee (gaan) doen en het wel kwijt willen?
Heb er eentje liggen. Is wel één keer gewassen, verder niet gebruikt. PB me maar als je interesse hebt.
ik heb ze ook maar het zijn geen officiele speeldoekjes. Wist je dat ? Het stond pas geleden op hun site. Ik heb er een aantal. Heb je nog intresse ?
Ik weet dat t geen officiele doekjes zijn, het waren samples om de reacties te pijlen en die waren zo goed dat ze dus wel officiele zijn gaan maken. Maar die zijn helaas anders. En ik weet ook dat je ze op MP kunt kopen, en dan vragen ze nog veel ook voor iets wat ze gekregen hebben. Maar je hebt er een aantal? Vijfling gekregen? Geintje. Maar ik heb zeker wel belangstelling, wat wil je ervoor hebben?
Ehm Crisje........kom mezelf ook even melden..... Herken zo erg wat je schrijf over het super fijne speendoekje van lodger. Manlief en ik ook al wat rondgespeurd maar tevergeefs. Kan ik hier op de dames ook evt een beroep doen op het o zo fijne doekje? liefs
Ik heb hier een groen met witte stippen doekje liggen met zo`n lusje in het midden. Die kan weg tegen verzendkosten. Stuur maar een pb als je hem wil hebben.
ik heb hem ook nog liggen. Alleen 1 keer gewassen en verder niet gebruikt. Ik hoef er niks voor te hebben hoor
Vrouwke, ik heb er ook nog een, maar ik weet helemaal niet of Fabi hem fijn vindt. Maar je mag hem wel hebben. Of heb je er inmiddels genoeg?