babyshower / vrijgezellenfeest

Discussie in 'De lounge' gestart door mamastarlight, 29 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

hoi,

mijn broertje en schoonzusje trouwen in juli en ze zijn ook nog eens ruim 2 maanden zwanger nu.

nu ben ik getuige van mijn broertje en wordt er eigenlijk een beetje van mij verwacht dat ik de vrijgezellenfeest voor mijn schoonzusje verzorg. nu is het zo moeilijk omdat ze heel erg weinig mensen op der feestje wilt hebben en het meest wat wij hebben gedacht veel mensen vereist.

bovendien wil je iets met mooie mannen maar niet te, en een restaurant wat wij noemde was geen optie wat de obers waren daar niet leuk :rolleyes:

nu zit ik te denken aan een babyshower/vrijgezellenfeest. hebben jullie een idee hoe je zoiets leuk kan maken en aanpakken?

we willen haar eigenlijk wel voor gek laten lopen in de stad en dan wat eten maar daarvoor wil ik wel duidelijk maken dat je zwanger is en gaat trouwen...

HELP!

2. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

wij hebben toen mijn nicht verkleed als bob de rooi(paul de leeuw) en zo over de camping heen laten lopen, en die avond hadden we ook nog een spookoptocht van de camping en veel alcohol en een leuk disco feest nou we hebben erg gelachen!

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Je bent wel aan de late kant met plannen dan, als ze in juli gaan trouwen. Maareh, heeft zij geen vriendinnen die dat voor haar doen?
    En, zij heeft in principe niks te willen natuurlijk ;)
    Dat is het leuke van een vrijgezellenfeest :)

4. mamastarlight

amaranta: heeft ze niet end aarom is het mij op het laatste moment opgelegd. bovendien weten we sinds december pas dat ze gaan trouwen hoor dus is allemaal snel snel snel :rolleyes:

5. Stillewens

Stillewens Actief lid

28 mei 2008
    375
    0
    0
    Wat dacht je van een high tea met een groepje,
    en daarbij wat kleine cadeautjes meenemen voor haar voor tijdens de zwangerschap en tevens wat spannende cadeautjes voor tijdens de huwelijksnacht?

6. Stillewens

Stillewens Actief lid

28 mei 2008
    375
    0
    0
    Bovendien weet ik niet of ze last van misselijkheid heeft, maar met de high tea heb je tijd zat om allemaal kleine hapjes te eten. En van alles wat.

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Lieve schat, je bent weer veel te goed voor deze wereld!

Kusje van Joey!

8. mamastarlight

stille wens, zit wat in. haar kennende zal ze dat wel niet leuk vinden maar goed ze trouwen engels dus....mmmm thanks!

Rox::rolleyes: i know....

Deel Deze Pagina