Ik plaats hem even hier, hier komen de meesten Ik ben op zoek naar een opblaasstrandbal, dus als iemand er 1 over heeft zou je me er heel blij mee maken! Wil er uiteraard wat voor terugdoen en verzendkosten betalen. Mijn zoontje heeft een grote mickey knuffel, nu is de bal/kussen wat er in zit echt hartstikke lek, en hij is gek op dat ding, mijn vriend staat dus elke avond die knuffel op te blazen. MIjn zoontje noemt het elke dag, mickey opblaasdag! IK ben al overal geweest, nergens te vinden, dus hulp is welkom!
maakt niet uit wat voor één? want dan moet ik vrijdag even bij ons op de zaak kijken... wij deelden die dingen vant zomer uit aan klanten!
Nee hoor, je ziet hem toch niet, hij zit erin zeg maar, ik zou heel blij zijn als ik er 1 heb, dus als je zou willen kijken, graag.
Als je kijkt op www.gratiz.nl staat ergens onderaan strandbal. Dan schrijf je een review over een camping en je hebt je strandbal
pfoe volgens mij heb ik er ook wel 1 liggen .. in de kast.. in spnaje gekocht dit jaar.. gewoon zo ronde opblaasbal beoel je toch ?