Hoi hoi! Zoals jullie lezen; ik heb een oorprop; al een hele poos ben ik heel zweverig in mijn hoofd, sta erg onvast op de vloer. Nu kwam ik er van de week achter dat ik een oorprop heb. Ben gaan druppelen, maar tjonge jonge, nu heb ik een last van m'n oor! :x Drukkend, kloppend, pijnlijk gevoel met een gigantische suis en dat alles maakt me nu nog veel duizeliger. Punt is dat ik niet tegen oren uitspuiten kan.. door de druk word ik erg duizelig en val ik haast flauw. Ben nu al 2 dagen aan het druppelen, in de hoop dat m'n prop er vanzelf uitvalt, maar nog zonder resultaat.. Zijn er mensen die tips voor me hebben, het zou meer dan welkom zijn!
Mijn neefje van 4 heeft ze ook regelmatig en mijn zus moet nu bij het in bad gaan flink wat water in zijn oor spuiten, in de hoop dat het zo los gaat komen.
Kun je niet gaan liggen als de huisarts(assistente) je oor uit spuit dan ofzo? Ow kan me zo goed voorstellen dat je er niet goed van word maar nu gaat het mischien wel ontsteken met dat vuil erin,zou morgen ff bellen. En anders nu ff onder de douche ermee idd.
Bedankt voor jullie reacties! Ik druppel met Otalgan (oordruppels) en water... M'n man keek net in m'n oor en zag een heel dun straaltje oorsmeer wat nu naar beneden komt, maar er zit nog steeds een grote dikke prop! En morgen is onze huisarts niet open! Echt balen! Word er echt niet goed van, zal ook niet meer weten wat ik eraan moet doen!
Even wat zonnebloem olie warm maken op een lepel en dan in je oor druppelen. Ongeveer 3x per dag, heb zelfnog nooit een prop gehad maar in de familie/vrienden kring doen ze dit.
Ik werd ook erg duizelig en niet lekker van een propje. Ik heb toen een antibiotica druppel gekregen en 2 weken later moest ik terug komen bij de kno arts. Hij was toen weg?! Dus opgelost of in bad weggespoeld oid.