Hey dames, Wie heeft hier DE oplossing?! Als ik voor m'n laptop zit dan krijg ik overal en altijd reclames overal te zien. En het gaat over van alles. En vooral als je ergens op heb zitten kijken. Zo irritant!! En als ik bijv naar kleding heb zitten kijken dan krijg m'n vriend zelfs reclame van halve naakte meiden te zien.. En hij kijkt er zelf niet naar want ik heb het gewoon gezien. (ik mag altijd alles van hem nakijken, vanwege een nare verleden met een jongen) Hebben jullie daar ook last van? En hebben jullie er wat aan gedaan? Ik ben benieuwd! Want ik/wij worden er GEK van! Pfff.... Wie heeft DE oplossing!? En m'n vriend vind het zelf zo vreselijk irritant als ie ook die reclame krijg. Ik durf onderhand nog geen eens meer op een site te komen... pfff..
Krijg je de reclame in een nieuw scherm? Of op de pagina in een balk boven in bijvoorbeeld? Zo'n reclame balk is hier op zp ook. Geen idee of daar iets tegen te doen is. Als je echt een nieuw scherm krijgt voor reclame staat er misschien een programmaatje op de laptop die dat doet.
Gewoon overal waar je op de site zit. Weet niet of dat jij en je man/vriend een eigen laptop/pc hebben? Maar wij hebben dat wel, en dan krijg m'n vriend het ook. En die word het ook echt beu.
Blote vrouwen bedoel ik gewoon ermee vrouwen in hun bikini etc.. Enig idee hoe je daar vanaf komt? Ik zit expres al niet meer op die sites.
Dat is het effect van cookies. Je zoekt bijvoorbeeld naar een vakantie in Kroatië en je krijgt advertenties te zien van huisjes in Kroatië. Of je zoekt naar badkleding en overal zie je dames in bikini of badpak. Volgend mij is het niet echt tegen te gaan want als je de cookies niet accepteerd kun je niet altijd de site goed zien. Je kunt bij instellingen wel de cookies verwijderen en dan zijn jullie weet Even verlost van de blote dames.
Ja als je ergens naar kijkt dan zie je er gelijk reclame van. Vind ik altijd zo irritant. Vooral als m'n vriend het ook nog zie. en m'n vriend heeft er al helemaal geen behoefte aan..
Adblock plus. Is een plugin voor je internetbrowser. Houdt 99% van de reclame tegen. En is gratis trouwens
Dan moet je hem installeren op firefox en firefox gaan gebruiken. Verder denk ik dat je eerder een mallwarescanner over de pc kan laten gaan, wanneer je niet weet hoe je zaken zoals reclame en popup's kunt weren.
Ik heb ook Adblock en bij mij werkt het super. Nooit last van vervelende pop-ups, reclamefilmpjes op YouTube etc.
Bedoel jij niet gewoon die reclame die je nu bijvoorbeeld hier op zp ook ziet. Gewoon die reclame verspreid over de site? Of bedoel je echt dat er telkens een nieuw scherm zich opent met met reclame?
Het lijkt eerder op Spyware wat je hebt. Ik zou er wel snel een virusscanner overheen halen of iets van anti-spyware software. Je Internet provider kan dan contact met je opnemen en zelfs je internet afsluiten voor tijdelijk tot het verwijderd is van je laptop.
Als het spyware is dan kan ik Spyhunter aanraden om erover heen te gooien. Die gaat namelijk diep in je computer omdat spyware vaak niet gezien word.