DE oplossing voor reclame op laptop?

Discussie in 'De lounge' gestart door beertje22, 19 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Hey dames,

Wie heeft hier DE oplossing?! Als ik voor m'n laptop zit dan krijg ik overal en altijd reclames overal te zien. En het gaat over van alles. En vooral als je ergens op heb zitten kijken. Zo irritant!! En als ik bijv naar kleding heb zitten kijken dan krijg m'n vriend zelfs reclame van halve naakte meiden te zien..:(:( En hij kijkt er zelf niet naar want ik heb het gewoon gezien. (ik mag altijd alles van hem nakijken, vanwege een nare verleden met een jongen) Hebben jullie daar ook last van? En hebben jullie er wat aan gedaan? Ik ben benieuwd! Want ik/wij worden er GEK van! Pfff.... Wie heeft DE oplossing!? En m'n vriend vind het zelf zo vreselijk irritant als ie ook die reclame krijg. Ik durf onderhand nog geen eens meer op een site te komen... pfff..

2. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Krijg je de reclame in een nieuw scherm? Of op de pagina in een balk boven in bijvoorbeeld?
    Zo'n reclame balk is hier op zp ook. Geen idee of daar iets tegen te doen is. Als je echt een nieuw scherm krijgt voor reclame staat er misschien een programmaatje op de laptop die dat doet.

3. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis

Gewoon overal waar je op de site zit. Weet niet of dat jij en je man/vriend een eigen laptop/pc hebben? Maar wij hebben dat wel, en dan krijg m'n vriend het ook. En die word het ook echt beu.

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik krijg wel van mango etc omdat ik daar inderdaad wel kijk, maak geen blote vrouwen.

5. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Blote vrouwen bedoel ik gewoon ermee vrouwen in hun bikini etc..
    Enig idee hoe je daar vanaf komt? Ik zit expres al niet meer op die sites.

6. Dvd87

Dvd87 Actief lid

27 jan 2013
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat is het effect van cookies. Je zoekt bijvoorbeeld naar een vakantie in Kroatië en je krijgt advertenties te zien van huisjes in Kroatië. Of je zoekt naar badkleding en overal zie je dames in bikini of badpak. Volgend mij is het niet echt tegen te gaan want als je de cookies niet accepteerd kun je niet altijd de site goed zien. Je kunt bij instellingen wel de cookies verwijderen en dan zijn jullie weet
    Even verlost van de blote dames.

7. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Ja als je ergens naar kijkt dan zie je er gelijk reclame van. Vind ik altijd zo irritant. Vooral als m'n vriend het ook nog zie. en m'n vriend heeft er al helemaal geen behoefte aan..

8. Darinka1

Darinka1 Bekend lid

21 nov 2010
    504
    10
    18
    thuis
    Adblock plus. Is een plugin voor je internetbrowser. Houdt 99% van de reclame tegen.
    En is gratis trouwens

9. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Dankje voor de tip! Zal er straks ff naar kijken!

10. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Heb het gedownload, en geïnstalleerd. Maar ik krijg nog steeds volop reclames te zien.

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dan moet je hem installeren op firefox en firefox gaan gebruiken. Verder denk ik dat je eerder een mallwarescanner over de pc kan laten gaan, wanneer je niet weet hoe je zaken zoals reclame en popup's kunt weren.

12. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis

Pff... wat een ramp:( Hebben wij er dan alleen last van?

13. Aylen

Aylen Niet meer actief

Ik heb ook Adblock en bij mij werkt het super. Nooit last van vervelende pop-ups, reclamefilmpjes op YouTube etc.

14. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Ik heb hem gedownload en geïnstalleerd. Maar zie nog alles:(

15. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Bedoel jij niet gewoon die reclame die je nu bijvoorbeeld hier op zp ook ziet. Gewoon die reclame verspreid over de site? Of bedoel je echt dat er telkens een nieuw scherm zich opent met met reclame?

16. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.365
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ik zie totaal geen reclame op zp met adblock plus, dus dan heb je m niet goed ingesteld

17. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Als je adblock hebt en je ziet nog steeds reclame is het waarschijnlijk spyware.

18. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Het lijkt eerder op Spyware wat je hebt. Ik zou er wel snel een virusscanner overheen halen of iets van anti-spyware software. Je Internet provider kan dan contact met je opnemen en zelfs je internet afsluiten voor tijdelijk tot het verwijderd is van je laptop.

19. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Als het spyware is dan kan ik Spyhunter aanraden om erover heen te gooien. Die gaat namelijk diep in je computer omdat spyware vaak niet gezien word.

20. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Dankjewel meiden voor de tip! Ik zal straks nog ff veder kijken.

Deel Deze Pagina