Bij mijn supermarkt heb ik alleen nog maar EcoKlok poedervariant kunnen vinden. Heeft iemand ervaring hiermee? En is deze er ook in vloeibare variant? Of gebruikt iemand misschien biologisch wasmiddel van een ander merk? En waar koop je dat dan? Ik hoor graag ervaringen en tips want ik wil graag overstappen.
Ik heb goede ervaringen met Klok zowel wit als bont, de geur is heel subtiel en fris en het wast goed schoon. Maar volgens mij zijn ze niet in vloebare varianten te krijgen...
In de biologische winkel hebben ze ook allerlei schoonmaakmiddelen. Ik heb alleen ervaring met de allesreiniger. Had zowat een hele fles nodig van dat spul om er iets schoon mee te krijgen, dus dat was eenmalig. http://www.ecover.com/nl/nl/Products/Laundry/ dat was van dit merk. Het rook overigens wel lekker.
Bedankt voor de tips. Die van EcoKlok ga ik dus van het weekend eens halen. Alleen jammer dat ze er geen vloeibaar van hebben, dat vind zelf eigenlijk fijner. En jammer dat de Ecover allesreiniger voor jou een miskoop was Jo79. Maar, eigenwijs als ik ben, ben toch van plan om eens het wasmiddel ervan te proberen.
Wij gebruiken sinds kort ook klok wasmiddel. Wordt goed schoon hoor. En andere biologische schoonmaakmiddelen kun je halen bij de biologische winkel.
Ik gebruik trouwens ook Klok afwasmiddel en daarmee krijg je de alledaagse-routine-schoonmaakklusjes zoals tafel, kinderstoel, box, telefoon etc ook prima schoon hoor!
Niet dat de box al in gebruik is trouwens, maar ik MOET nu eenmaal iedere dag even een doekje erlangs halen...
ik heb eens in een kraamgezin de wasmiddel van ecover gehad, ik zelf vind het niet zo lekker ruiken. vind het een beetje vreemd luchtje, verder kreeg ik zelfs de katoene luiers die vol zaten met ontlasting ermee schoon, dus het wast wel goed
wij gebruikte op de peuterspeelzaal ook ecover.. Ik vond het lekker ruiken,, en de afwas, wc, handjes werden lekker schoon