Ik ben op zoek naar........

Discussie in 'De lounge' gestart door lover, 17 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik wil eigenlijk nog meer katjes...heb een witte en een cypres...nu willen ik eigenlijk nog een pik zwarte een rode en een lapjes...maar ja dat kan iet want ik wil een kindje en dat gaat niet als je dan 5 katten hebt....als ik ooit in een boederij woon dan mogen alle katten die aan komen lopen bij mij en mijn lief komen wonen.....

2. mamavanshawn

mamavanshawn Actief lid

2 jan 2008
    239
    0
    0
    uh? je kan geen kindjes hebben als je 5 katten hebt? Hier is nummer 2 onderweg en we hebben 12 katten. Nee wij wonen niet op een boerderij en onze katten komen niet buiten. Gaat prima hoor.

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw

Ik denk niet dat de buren er zo blij van worden als ik 12 katten in mijn huius heb rond lopen....hoe groot woon je dan?/

4. mamavanshawn

mamavanshawn Actief lid

2 jan 2008
    239
    0
    0
    Waarom niet? Zij hebben er toch geen last van? Gewoon meerdere kattenbakken neerzetten en die regelmatig verschonen.
    Wij wonen in een duplexwoning met dakterras en de katten mogen enkel in de woonkamer komen.
    Ook hebben we nog 3 honden en vangen we regelmatig honden op die we weer herplaatsen.
    Onze buren hebben nog nooit geklaagd, en voor de kleine is het alleen maar leuk om zoveel vriendjes te hebben.

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Jah ik woon niet zo groot en ik denk als dat ik 12 katten en 3 honden heb dat mijn vriend er meteen een baantje bij mag gaan nemen....en ik vind 2 katten al veel werk laat staan 12,,,,maar goed ieder zijn eigen ding...ik woon trouwens in een dorp waar veel mensen wonen die erg kunnen zeiken...en volgens mij mag je maar 3 huisdieren per gezin of heb ik het fout....ik w8 gewoon lekker tot dat we een boederij bewonen.. Ik hoop dat je het niet verkeert op vat....ieder zijn ding! en ik ben een dieren lief hebster en je doet goed werk!

6. mamavanshawn

mamavanshawn Actief lid

2 jan 2008
    239
    0
    0
    Daar heb ik nog nooit van gehoord dat je maar 3 huisdieren per gezin mag hebben. Hoe moet dat dan als je 4 kinderen hebt die allemaal een hamster willen, je zelf al een hond en een kat hebt en misschien een aquarium hebt staan?
    Toen wij nog in NL woonden hadden we ook veel dieren op een 3 kamerflat van de woningbouw en nooit klachten gehad.
    Wij wonen absoluut ook niet groot, zeker niet omdat de dieren alleen in de woonkamer komen, die is zo'n 32m2, en op het dakterras (ook 32m2)
    Veel werk, tsja daar kies je voor, en het valt op zich wel mee hoor, kattenbak verschonen is 5 minuten werk, dat keer 6 (2 katten per bak) is een half uurtje om de dag. Voeren kost ook niet veel tijd en aandacht geven, ze komen er zelf wel om vragen hoor.
    Een boederij zit er voor ons niet in, dat is gewoon niet te betalen maar zo gaat het ook prima :)

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

De moeder van mijn broers vriendinnetje heeft regelmatig nestjes, ik houd mijn oren en ogen open voor je!

8. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Nou dames naar heel veel mail te hebben gestuurd heb ik hem eindelijk! Mag hem vrijdag komen halen :)

9. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    dit is de kat van me pa
    heb ik gevonden via een papiertje in een flat
    deze komt dan buiten e is soms dus beetje zwart hahahaha maar was er snel weer af hij is dus ook spierwit en zonder vlekjes en niet doof
    deze is nu iets van 6 a 8 jaar echt een schatje maar soms een rotzak deze is super actief.

ik zal me ogen ook voor je open houden.

ja zelf ben ik ook opzoek naar en kindje alleen die komen niet uit de lucht vallen :cry: of een kindje die nu wel bij mij blijft zitten

10. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik heb 5 oosterse katten: 3 siamezen en 2 burmezen en het gaat heel goed samen.

mijn jongste poes heet Azeeza en ze was vanmorgen aan het zonnebaden

11. lover

lover Bekend lid

12 jun 2006
    851
    0
    0
    Dank je wel meiden voor het mee zoeken.

Ja mijn zoontje wil een kitten ;)

Leuke foto loopy en bengeltje liefffffff zeg

Ik ga even op mp kijken.

Zodra ik geslaagd ben laat ik het weten maar heb nu nog niks. :cry:

Groetjes lover

12. mamavanshawn

mamavanshawn Actief lid

2 jan 2008
    239
    0
    0
  13. lover

lover Bekend lid

12 jun 2006
    851
    0
    0
    Stef en ben je nu geslaagd via deze topic?

Handig he ;)

Lover xxx

14. lover

lover Bekend lid

12 jun 2006
    851
    0
    0
    En dames voor alle niet zwangeren hoop ik dat onze eitjes gauw de zaadjes vinden die ons gelukkig maakt ;)

Man lief is drie meter van de trap gevallen en ik zei al misschien zijn nu je zaadjes wel wakker geschud hahahaha(hij moest er om lachen)
    Ik sta zeker raar kijken als ik nu na 2 jaar opeens zwanger zou raken zeg ;)
    Maar het belangrijkste met man lief is alles goed hoor alleen pijnlijke billen. ;)

Liefs Lover

15. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik ben op zoek naar een groene krokodil (badspeeltje) Steven is hem verloren :cry:

16. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik zoek een Fisher Price Rainforest Luxe Gym voor in de box...

17. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Bedoel je deze:

Die is hier:

http://www.hetrietje.nl/index1.html