Dag dames, Ik heb nu al een 1 1/2 week bloedverlies. en op dit moment erg ook . net zoals mijn ongi De dokter wil het nog even aankijken tot vrijdag. maar hoelang duurde het bij jullie..? begin het nu zat te worden. wil schoon zijn en weer verder. ik weet nog niet eens of ik nog gecuratteerd moet worden. : ik weet ook niet of ik het vruchtje ben verloren. zag wel wat stolseltjes zo groot als een erwt. blijft je cyclus gelijk of is dit nu helemaal in de war?
Ik heb een week gebloed. Daarna een echo gehad en alles was weg. Heb wel duidelijk het vruchtje verloren. Was negen weken zwanger en kon het vruchtzakje zien met het vruchtje erin. Ik ben vier weken na de miskraam weer ongesteld geworden. Geen idee hoe m'n cyclussen verder gaan verlopen. Het kan wel vaak voorkomen dat je cyclus verandert na een miskraam en dat het soms wel een halfjaar kan duren voordat het weer op orde is. Dit las ik ergens... Sterkte!
Ik heb 6 dagen bloed verlies gehad. Heb nog 1 echo gehad om te zien of het schoon was en dat was het gelukkig. Ben nu aan het wachten op een ei of een volgende ongie zodat we verder kunnen.
De eerste keer heb ik drie weken gevloeid, de tweede keer maar zes dagen en de derde keer ben ik de tel kwijtgeraakt, maar ongeveer een maand of twee. Dat laatste was overigens niet normaal, maar drie weken was volgens de gyn wel weer normaal. Zolang je maar geen koorts krijgt, gaat stinken of het bloed er uitstroomt. Dan moet je meteen aan de bel trekken! Krijg je nog wel een controle-echo? Deze zou ik sowieso wel vragen. Hoe je cyclus gaat worden verschilt per vrouw. Ik hoop voor je dat deze snel weer normaal is.
heb ook iets van 1,5 week bloedverlies gehad, op het laast net zoals een normale ongesteldheid en werd steeds minder. ik zat toen in mn 11e week en was een tweeling, was heel duidelijk te zien dat er 2 vruchtzakjes waren, ongeveer net zo groot als mn duim per stuk. hoe lang was je zwanger? Als je het niet vertrouwd dat je "leeg" bent dan zou ik gewoon een echo aanvragen, dan kunnen ze het zo zien. Heb je ook contact met verloskundige ipv alleen met dokter? Verloskundige kan je vaak net wat meer informatie geven en je eventueel gerust stellen. Hoe gaat het verder met je?
hi, gisterenavond ben ik denk het vruchtje verloren. ik stroomde leeg. dus vandaag naar zh geweest. ik was bijna schoon dus moet ik over 2 weken terug komen. hij zei dat ik beter nu even niet zwanger moest worden tot de volgende controle . doen jullie dat ook. balen wel want dan moet ik nog langer wachten.
voel je je een beetje ok? veel ijzerrijk voedsel eten... komt je weer een beetje op kracht.. Tegen mij is gezegd dat ik meteeen weer kon proberen, eigenlijk gewoon wanneer we er zelf weer aan toe zouden zijn. De verloskundige vertelde dat je zolang je lichaam er niet aan toe is je gewoon niet zwanger wordt maar dat er geen medische reden is om het niet meteen weer te proberen. Het enige wat ze wel vertelden is dat het soms voor jezelf een fijn gevoel kan zijn als je weet dat je weer een regelmatige cyclus hebt. Bij mij was dat meteen weer zo, 30 dagen na mk, maar cyclus daarna was heel raar (later en heel licht). Deze maand (komend weekend) afwachten.