Sta vanmiddag in de keuken om eten te maken. Laat ik mijn vork vallen! Nou een huil bui erachteraan!! Hallo hormonen lekker huilen om niks😂 Jeetje hoop niet dat, dat nog 8 maanden zo erg is😂😂
Helaas hoort dat er bij kan soms over iets heel klein zó boos worden haha of bij emotionele programma's een potje janken
Hahahaha (oh sorry, dat is helemaal niet om te lachen!) Ik ben benieuwd hoe het mij de komende maanden vergaat....
Ik moest huilen omdat ik gisteren om 17:00 hoorde dat ik vandaag om 08:00 uur al op het werk moet zijn. Om een pakketje aan te nemen.. Slaap bijna niet en nu moest ik dus om optijd te zijn om 5 uur opstaan. Geloof me ik was gisteren niet meer te genieten..
Haha, heel herkenbaar. Ik ben al de hele zwangerschap aan het huilen. Om alles. Ik heb ook niet meer de hoop dat dit beter gaat worden. Ohja, en ook een extreem kort lontje. Gelukkig trekt manlief het nogwel aardig. 😋
Ik moest er toch wel heel erg om lachen toen ik het las, sorry want zo grappig is het niet maar helaas hoort het er wel bij. Al moet ik zeggen dat ik er niet al te veel last van heb
Hihi, wees blij dat je dan niets stuk hebt laten vallen, dan was het hek helemaaaaaal van de dam geweest Zonder gekheid, het kan écht heel lastig zijn, die hormonsters! Ik heb momenten dat ik het bloed van mijn man wel kan drinken, terwijl hij zoooo lief en zorgzaam is! Vervolgens krijg ik dan weer een hekel aan mezelf. Dan ben ik bloedchagrijnig. Gelukkig klim ik er wel steeds vrij vlot weer uit...
Ik wed dat er nu vrouwen zijn die zelfs huilen om dit topic en omdat jij schrijft dat je moest huilen. Die vrouwen huilen nu omdat jij huilde omdat je een vork liet vallen.