Hii! Wij hebben nu al 5 jaar de Sony cybershot, waren we onwijs tevreden over maar nu istie toch echt aan zn einde en werkt nauwlijks meer. Rap opzoek naar een andere dus, maar er is zooooveel keus.. Welke moeten we hebben? Dus vandaar mijn vraag: Welke digitale camera hebben jullie, en hoe bevalt hij?
Een Sony Cybershot. Deze; Sony Cybershot DSC-W320 review, prijzen en specificaties . Heel tevreden mee!
Heb een Nikon Coolpix. Weet zo het model niet maar vindt het een superfijn ding. Manlief heeft een digitale spiegelreflex (ook Nikon) en ik wilde graag een goedkope kleine om ook als ik alleen met de kids ben af en toe even snel een plaatje kan schieten. Tis een ouder model, heb 'em al even, maar denk dat de nieuwere versies vast nog wel wat beter zijn.
wij hebben een fuij finepix s10 en een fuij finepixZ. We hebben ook nog een andere fuij maar die is zeg maar een vroegere van die s10. Die zijn beide met een grote lens vast erop. En die Z is een kleine compacte camera die ook nog redelijk kan zoomen. Heb hem 3 jaar geleden voor ong. 100 euro gekocht en hij werkt lekker. Heb hem als extra erbij voor mij, die andere zijn echt wel duurderen (3 a 400 euro) en veel beter. Ligt er ook aan welk merk je gewend bent en wat je er allemaal mee wilt. Wil je een goede zoom, pixels, en ga zo maar door.
Ik zat net toevallig te bladderen in die boekjes wie je altijd op zondag krijgt. In de block staat: Samsung ES-28, 12,2megapixels 5x optische zoom 2,5lcd kleuren display 27mm groothoeklens , in de aanbieding voor 49,50 euro! Dat is redelijk goedkoop!
Nikon coolpix, super fijn en redelijk klein toestel. Wij hebben daarnaast ook nog een spiegelrefex, ook van nikon.
Ik had ook een Sony Cybershot en die is me erg goed bevallen. Makkelijk te bedienen en dus handig om mee te nemen op vakantie Sinds ongeveer een jaar zijn we overgestapt op een dslr (digitale spiegelreflex) camera en die bevalt nog veeeeel beter. Ook nu ben ik weer merktrouw gebleven en hebben we een Sony Alpha 330 gekocht. Wat ik vooral erg fijn vind is dat je wat meer mogelijkheden hebt. En zelfs voor een n00b zoals mij is het nog wel te doen Ook het feit dat je verschillende focusmogelijkheden hebt, is voor mij een meerwaarde. Met een point-and-shoot camera focust hij vaak op het hele plaatje en bij een dslr hoeft dat niet. Een voorbeeld van een foto die we gisteren hebben gemaakt in de Apenheul:
Wij hebben van de week deze besteld bij de Bol: Sony Cybershot DSC-HX5V. Hij maakt echt hele mooie foto's, maakt HD filpjes en er zitten nog veel meer opties op. (Hij is daar nu in de aanbieding van 350,- euro voor 199,- euro )
Jeej, thanks! Naar zoiets waren we op zoek! Met ook een goede HD filmopnamefunctie erop! We hebben hem besteld, ben heel benieuwd!!! Hij bevalt jullie tot nu toe goed dus?
Wat leuk Hier is vooral mn man er erg blij mee en die verdiept zich ook in alle opties! Ik heb er nog niet heel veel mee gedaan maar binnenkort ging hij het met uitleggen! Heel veel plezier met het toestel!