Heb zojuist een dim lampje gekocht bij de action, die van 8 euro. Eerste indruk is super, zal in de praktijk moeten blijken hoe het echt is.. Je kan het dmv een draaiknop dimmen. Ik ben er tevreden mee
Ik heb het lampje bij de action gehaald mssr ik kan m weer terug gaan brengen want of hij gast direct op fel licht of uit. De dim stand doet ie niet
Lampje was niet kapot. Had een verkeerd pitje erin gedaan. Maar nu nog de vrqag waar ik een 9watt lampje E14 kan kopen. Bij de action hadden ze alleen 18 watt.
Wij hebben een Nijntje lamp bij Prenatal gekocht, daar zit wel n dimmer op. Maar misschien is dit helemaal niet war je bedoelt want dat is best n grote lamp.
Ik heb een pc lampje van de action die van kleur verandert (5euro). De kleur kan ingesteld worden en die zetten we dan vaak op een doffe kleur. Soms als hij helemaal niet moe is dan laten we hem gewoon alle kleuren afgaan, houd de kleine ook bezig. Minpunt is wel dat hij een usb heeft en geen gewone stekker, hier hadden we nog een omvormer van een oude iphone, maar zoiets moet je ook maar net in huis hebben als je zo n lamp haalt.