hoi! ik ben nu 3 dagen overtijd...(banner zit er een dag naast)gisterochtend was de test negatief.ik ga er morgen een halen en overmorgen weer een doen. tenzij ik toch ongesteld word. heb wel alle symptomen zoals bij de eerste! heeft er vaker iemand de eerste dag negatief getest en paar dagen later toch positief?
gefeliciteerd toch zwanger zie ik. welke test had je als ik vragen mag? ik ben nml 5 dgn overtijd en test negatief met de sensitest, wil morgen een andere test gaan kopen. please let me know liefs bebee
ze had nog een keertje positief getest met de digitale clearblue Nogmaals van harte gefeliciteerd meid Ben echt blij voor je
Hoi, Gefeliciteerd met de zwangerschap! Samen met mn vriend hebben we besloten om eind november met de pil te stoppen. Ik geloof dat ik begin december (1 of 2) ongesteld was geworden. Omdat ik las dat het wel even kon duren, heb ik geen cyclus bijgehouden ofzo want wij hadden zoiets van: we zijn jong en gezond, dus komt allemaal vanzelf wel. Ik verwachtte heel snel alweer ongesteld te zijn omdat ik VOOR de pil, en ook soms tijdens de pil, na 2 weken alweer ongesteld werd. (met pil alleen doorbloedingen dan). Dus heb altijd een hele korte menstruatie cyclus gehad. Maar toen ik afgelopen zondag nogsteeds niet ongesteld was, hebben we een test (predictor) gedaan en.. NEGATIEF. Vandaag ben ik echter nogsteeds niet ongesteld.. en heb de hele maand geen enkele doorbloeding gehad en die heb ik zelfs met de pil ook. Ik ben helemaal niet misselijk of andere symptonen volgens mij ook niet. Toch maar opnieuw testen? of even wachten nog? vind t wel eng, want begin nu toch echt te hopen dat het positief zal zijn..