Ik heb een test gedaan toen ik 6 dagen overtijd was maar deze was negatief. Toen ik voor die test uit te voeren in een potje plaste zat er wit verlies in mijn urine. Bij gemeenschap met mijn vriend hangt zijn ... ook vol met wit slijm. Ik heb gevoelige borsten want als ik over mijn tepels wrijf heb ik zo een raar gevoel. Kan iemand mij vertellen of ze dat ook gehad hebben of kan iemand mij zeggen of ik zwanger ben? ik ben morgen 9 dagen overtijd en zou graag weten of ik zwanger ben! Alvast bedankt Kellytje
ik weet niet hoelang je getopt bent met de pil. er zjn welmensen die pas later posi testen die maken gewoon minder hcg aan
ik heb in totaal 5 negatieve testen gehad..... bij de 6e week naar de huisarts geweest en die verwees me door voor een echo..... en ja hoor zwanger mijn test werd positief bij 7 weken. dus wie weet..... maar spannend is het wel!! succes er mee.
Ikzelf heb precies hetzelfde. Ik ben nu anderhalve week overtijd, en ik heb gister een test gedaan. Ook negatief, terwijl ik wel gevoelige/pijnlijke borsten heb, misselijk ben, buikkrampen heb enzo. Anders misschien even langs de dokter gaan ofzo?
hoi kelly ik was 13 dagen over tijd en steeds negatief (had 5 testen gedaan) helaas kwamen de daarna ik had dezelfde symptomen als jij maar bij mij mocht het niet zo zijn misschien wordt er bij jou niet zoveel hcg aangemaakt en duurt het nog wel even voordat je positief test je leest het wel vaker veel succes liefs jose