Ik ben overtijd, raar en test niet

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Happyhippie, 1 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happyhippie

Happyhippie Actief lid

24 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL
    Ik ben raar en ook een beetje trots. Ik test al 3 maanden niet meer, wat ik eerst overmatig deed. Nu ben ik 2 dagen overtijd (misschien 3, dat weet ik niet zeker) en ik heb een test voor mijn neus liggen... en ik test niet.

Ik weet niet of ik nou echt trots ben, of gewoon laf, want ik ben bang voor een teleurstelling. Heel raar, ik kan mezelf weerhouden, en in mijn hoofd wacht ik tot mijn menstruatie doorbreekt. Ik heb menstruatiekrampen, al bijna 3 dagen... Het zweet breekt me uit, omdat het warm is maar ook omdat ik zenuwachtig ben. Ik word liever gewoon ongesteld, die krampen zijn zo naar, ik kan niet geloven dat ik dan nog een kans maak (hoewel ik vaak zat heb gelezen dat dit een kwaaltje kan zijn, zo in het begin...).

Meer mensen die onzeker zijn voor testen? Of bewust gewoon wachten tot je het zeker weet?

2. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Hoi meid, je weet het pas zeker als je test of als je dikker wordt :) Ik zou mijn tanden op elkaar zetten en het doen. Want dit is ook niet relaxed.

En ja, die menstruatiekrampen zijn zeker een teken. Had ik bij beide zwangerschappen ook.

Ik duim in ieder geval voor je!!!!

3. Happyhippie

Happyhippie Actief lid

24 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL
    Hoi junior1, dankjewel voor je reactie :)
    Ik bedoel ook niet dat ik helemaal niet test, hoor, maar ik misschien nu eens een week zou wachten, en als het niet voor die tijd doorbreekt... gewoon, omdat ik bang ben dat ik anders weer terugval in het kopen van 10 tests en het doen van 2 per dag. Dat heb ik echt in periodes gedaan en elke dag extra overtijd betekent weer een nieuwe test of twee. Dat maakte me echt gek. Dit voelt beter.

Maar ja. Je hebt gelijk. ;)

En dankjewel!! :)

4. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Testen vond ik vreselijk! Die zenuwen die je hebt wanneer de test loopt. Nee niet leuk. Ik herken t hoor. Van de ene kant teste ik graag want dan wist ik meer, maar aan de andere kant deed ik t liever niet en wachtte ik t af zodat je een eventuele donkere/knalgeelst hebt ipv eventueel zo een rot tuur testje. In ieder geval, dat vind ik van testen ;)
    Test wanneer jij wilt testen. Heel veel succes. Ik hoop dat je een goede duidelijke positieve test zal hebben.

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Een paar dagen later ongesteld kan nog goed. Wacht tot een week na nod, dan nog niet ongesteld; dan heb je meer kans dat het echt gelukt blijkt te zijn en de test positief is.

6. Happyhippie

Happyhippie Actief lid

24 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL
    Dankjulliewel voor de reacties. Kennelijk brengt het openen van een topic mij ongeluk, want het is niet de eerste keer dat ik daarna plots ongesteld word - kennelijk dus ook 3 dagen na mijn NOD, terwijl ik normaal altijd heel regelmatig - op de dag af - ongesteld ben. :(

Kan nog niet echt van een menstruatie spreken, maar ja. Laat ik mezelf dit maal niet gek maken.

Helaas... op naar een nieuwe ronde. Alweer.

Bedankt ;)

7. BAM1980

BAM1980 Lid

2 jan 2014
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Happyhippie,

ook ik ben al tijd op dag nauwkeurig ongesteld. En nu voor het eerst sinds vier jaar 3 dagen overtijd.

Ik kon mij niet inhouden om niet te testen, een half uurtje geleden was hij negatief namelijk..

Ik hoop meis dat het geen menstruatiebloedingen zijn voor jou..

Succes en sterkte meis.

8. Happyhippie

Happyhippie Actief lid

24 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL
    Dankjewel voor je reactie, wat zenuwslopend is dat hè :( ik ken het. Hoop voor jou ook goed nieuws.

Ik ga maar uit van een menstruatie, het is nog niet echt doorgezet maar zo 3 dagen overtijd kan het vast niet anders dat het gewoon het begin van mijn menstruatie is. Toch weer even slikken, bijna een jaar voorbij nu.

9. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Niet leuk happyhippy. Ik hoop dat t een beetje blijft en dat t een innesteling zal zijn.
    Hopelijk heb je toch snel die positive test in handen.

Deel Deze Pagina