ik ben overtijd !!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laura, 18 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laura

    laura Actief lid

    6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    ik ben nu twee dagen over tijd maar weet dat t beter is om nog niet te testen wanneer ken je t beste testen als je overtijd bent?
    hoop datiemand me kan helpen


    liefs laura
     
  2. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Als je normaal altijd regelmatig bent zou je nu al kunnen testen. Anders zou ik uitgaan van de langste cyclus tot nu toe en een dag daarna testen.
     
  3. laura

    laura Actief lid

    6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    ik heb altijd een normale cyclus maar heb ook gehoord dat je beter langer kan wachten met testen want dan heb je echt 100% zekerheid als t zo is of als t niet zo is :s
    ik weet t niet t is mijn eerste

    liefs laura
     
  4. shannen

    shannen Fanatiek lid

    13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Ik weet geen antwoord wanneer je het beste kan testen, ik duim voor je dat je zwanger bent, succes met testen!!

    shannen
     
  5. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Nou de meesten hier testen toch op of vlak na hun NOD. In principe is er dan voldoende HcG aanwezig....ik zou echt niet kunnen wachten hoor (tenzij je dus normaal niet regelmatig bent....
    Ben benieuwd...duim voor je!
     
  6. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Ondanks mijn regelmatige cyclus kwam ik pas na 1 week er achter dat ik mijn ongi gemist had ....
    Heb toen ook maar gelijk getest.
    Na 1 week dus ... en zwanger :)
     
  7. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hoi Laura,
    Ik zou gewoon uitgaan van de langste cyclus die je hebt gehad.
    Ik duim voor je dat je zwanger bent!
    Veel suc6 verder
    Nancy
     
  8. laura

    laura Actief lid

    6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    ja ik heb een normale cyclus en denk ook maar dat ik een test ga halen als ik iedereen zo hoor maar ik ben pas vorige maand gestopt en dan kan je eerste ongi toch langer wegblijven???


    liefs laura
     
  9. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ja idd en dan weet je dus ook nog niet of je wel een regelmatige cyclus hebt....
     
  10. laura

    laura Actief lid

    6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    o ja sorry haha heb dr nog niet zoveel verstand van :S

    tis mijn eerste dus ja dan moet je echt nog veel leren ben ik wel achter :d

    liefs laura
     
  11. daisy

    daisy Lid

    28 okt 2005
    35
    0
    0
    Ik zou mijn ongi maar eerst afwachten. Het kan best wel even duren voordat ie komt hoor!
     
  12. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    TESTEN!
     
  13. Unreal

    Unreal Actief lid

    8 sep 2005
    114
    0
    0
    hoi laura...toen ik aan de pil was had ik ook een normale cyclus. Ben nu een maand gestopt en heb nu een cyclus die langer duurt (33 dagen). Ikzelf heb gewacht met testen, maar ik kan me je gevoel héél goed voorstellen.
     
  14. laura

    laura Actief lid

    6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    ja idd denk ook dat ik nog gwn een weekje wacht met testen als t er dan nog niet is test ik wel een keertje want ik denk dat t ook vals alarm is hoor en dat t allemaal wel komt iig iedereen bedankt voor je hulp :D
     
  15. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Meestal wordt aangeraden om na het stoppen met de pil de eerste ronde
    even af te wachen (dus niet klussen in de vruchtbare dagen) om zo vast te stellen hoe je cyclus is na het stoppen van de pil.
    En vooral bij de 1e ronde kan het wel even duren (vooral als je daarvoor lang de pil hebt gebruikt).

    Dus hoop nog niet al te veel.
    Maar wie weet elk lichaam is anders dus misschien toch een wondertje ;) .

    Duim voor je.
    Silly
     
  16. laura

    laura Actief lid

    6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    thnx allemaal voor jullie lieve opmerkingen ben er echt blij mee en ik denk dat ik ook gwn volgende week ongi wordt hoor ga daar gwn van uit in ieder geval bedankt allemaal :D

    liefs laura
     
  17. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Geeft niet hoor ;) Denk alleen met je mee!
    Zou dan idd toch ook nog even wachten met testen en misschien nog een weekje af wachten.
    Suc6
     
  18. laura

    laura Actief lid

    6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    nou ik heb toch voor de zekerheid getest en was negatief dus ben niet zwanger maar ook nog steeds niet ongi maar de test is wel al betrouwbaar toch ik weet t anders ook niet meer :S


    liefs laura
     
  19. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ik ben 4 dagen overtijd en heb gisteren getest en die was ook negatief!
    Ik heb een hele regelmatige cyclus en vorige maand werd ik ook gewoon netjes optijd ongi.

    Kan best zijn dat je lichaam nog niet eens voldoen HCG hormoon heeft aangemaakt.
    Zou dus nog een week wachten, misschien word je intussen tijd wel ongi, maar lees heel veel dat je vlak na het NOG vaak nog negatief test.

    Ik wacht ook nog even rustig af, alhoewel ik wel hele zware gevoelige borsten heb en die vorige week erg pijnlijk waren en ook de hele week krampachtig en steken gevoel onder in mijn buik heb gevoeld.
    Maar die zijn verdwenen.
    Alleen voelde me vandaag totaal niet lekker, een beetje misselijk, duizelig en koppijn.
     

Deel Deze Pagina