Ik ben overtijd!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jennybenny, 5 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennybenny

5 mrt 2013
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

ik heb even een vraagje, ik ben nu 3 dagen overtijd en heb met vlagen buikpijn alsof ik ongesteld moet worden,die buikpijn komt en gaat. (normaal heb ik ongesteldheidsbuikpijn altijd een hele dag voordat ik het moet worden)
    ook heb ik sinds kort het gevoel dat hoeveel ik ook eet ik honger blijf houden, mn maag blijft rommelen.. oja en ik heb ook het gevoel dat ik vaker moet plassen.. verder heb ik eigenlijk nog niet ergens last van..
    kan het zijn dat ik nu zwanger ben van mijn 2e?

hoop op jullie advies want ik durf nog niet te testen..:p

2. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Tja, de test kan het alleen 'weten', en wij weten het niet beter. ;)

Dus, hup -> testen jij!!! :p

Liefs,

3. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Daar bestaat maar één oplossing voor: Testen!!!!!! :p

4. jennybenny

5 mrt 2013
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha jaa dat snap ik maar ik dacht mssn herkend iemand het en had ook last van vlagen buikpijn alsof je ongesteld moet worden en t gevoel dat je nog honger hebt terwijl je al hebt gegeten!ben altijd rond de 2e van de maand ongesteld en nu niet haha en met deze 'symptomen' erbij dacht ik mssn herkennen vrouwen het van toen hun zwanger waren in t begin..

kan ik wel nu al testen?of beter wachten tot volgende week als ik dan nog steeds niet ongesteld ben hihi

5. bailey23

bailey23 Lid

28 feb 2013
    51
    1
    8
    NULL
    NULL
    ja idd gewoon even een testje doen!
    haha knap hoor niet testen k ben iemand die te veel test haha
    maar ja je gaat ook van alles voelen, vorige maand dacht ik ook volgens mij ben ik zwanger steekjes in me lies kramp misselijk, omdat je er zo mee bezig bent ga je ook van alles voelen ik zeg hup testen!!;)

6. jennybenny

5 mrt 2013
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ik wil anders ook niets liever dan testen.zeker.omdat ik nu 3 dagen overtijd ben bepaalde dingen heb waar ik voorheen geen last van had haha!:)
    maar is testen nu niet te vroeg?

7. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Je kan al vanaf 4 dagen voor je NOD testen, met erg gevoelige testen, dus 3 dagen na NOD is zeker niet te vroeg ;)

8. jennybenny

5 mrt 2013
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    dan ga ik mezelf toch nog even dwingen om te wachten tot volgende week maandag dan ben ik namelijk 9 dagen overtijd hihi
    ik lijk wel gek om te wachten maar ben te bang dat ik allsnog ongesteld word deze week!
    herkend iemand wel deze symptomen?
    - slecht slapen ( snachts.wakker worden en vroeg wakker zijn en niet meer kunnen slapen)
    - zelfs na t eten toch nog rommelende buik
    - met vlagen buikpijn alsof je ongsteld moet worden ( het komt en gaat)
    - ik had net toen ik ging plassen ineens echt dik slijmerig witte afscheiding ( sorry voor de details haha) kan dit ook iets betekenen dat je zwanger bent?

herkend iemand dit?liefs:)

9. bailey23

bailey23 Lid

28 feb 2013
    51
    1
    8
    NULL
    NULL
    als je overtijd bent kan je testen kruidvat eigen merk 2 voor 5 euro zou ik halen suc6;)

10. jennybenny

5 mrt 2013
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh 2 voor 5 euro?ik heb alleen kruidvat 1 voor 8 euro gezien..;)

11. bailey23

bailey23 Lid

28 feb 2013
    51
    1
    8
    NULL
    NULL
    nou ik slaap prima! ben ook wel echt de grootste slaapkop die er is herken dit allemaal verder niet buikpijn na dan maar ik heb vandaag kramp moet morgen ongesteld worden en heb het gevoel dat ik dat ook gewoon ga worden:(
    maar waarom wachten? als je al overtijd bent is de kans er dat je zwanger bent en als je test heb je meteen duidijkheid en hoef je niet zo te stresse;)

12. jennybenny

5 mrt 2013
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja daar heb je helemaal gelijk in..mssn dat ik dan toch maat even langs de kruidvat ga haha!ben heel benieuwd wanneer kan ik het beste testen?ochtend middag of avond?

13. Nena85

Nena85 Actief lid

27 feb 2013
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat kan niemand je vertellen. Alleen een test zal echt uitsluitsel geven. Succes!

14. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    Ja kan - als je niet enorm veel gedronken hebt- gewoon s'middags testen!
    spannend!!!

Veel succes!!

15. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    Ik zou morgenvroeg toch even een testje wagen. Bij iedereen zijn de kwaaltjes anders dus dat is lastig beoordelen :p

16. bailey23

bailey23 Lid

28 feb 2013
    51
    1
    8
    NULL
    NULL
    ja net wat lotteke zegt in de middag kan als je niet teveel gedronken hebt en anders morgen ochtend toch, laat je het wel even weten ben nu wel nieuwschierig haha suc6 en ik duim voor je!

17. jennybenny

5 mrt 2013
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel!ik laat wel even weten.wanneer ik heb getest en wat de uitslag is natuurlijk:D

18. MuscleMe

MuscleMe Actief lid

16 feb 2013
    192
    3
    18
    NULL
    NULL
    ik had precies hetzelfde als jou, ben na een week buikpijn gewoon ongesteld geworden.

19. jennybenny

5 mrt 2013
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh dat is jammer zeg..nou ik ben jaren keurig altijd aan het begin van de maand ongesteld geworden..en nu opeens niet.. slikte ook niet de pil dus daar kan het ook niet aan liggen..ik hoop van harte dat het nu het toch al 3 dagen wegblijft.het ook niet meer komt hahaha!
    ik heb ook geen last van de buikpijnbdie ik altijd heb een dag voor mn ongesteld heb alleen sinds de dag dat ik ogesteld moest worden last van beetje buikpijn wat komt en gaat..niet zoals ik ben gewend

20. bailey23

bailey23 Lid

28 feb 2013
    51
    1
    8
    NULL
    NULL
    idd jenny we duimen gewoon voor een positieve test;) ga je morgen ochtend testen?

Deel Deze Pagina