ik heb in de week voor ik ongesteld zou moeten worden elke keer krampen gehad dat ik dacht ik word nu al ongesteld....en zie banner maar goed dat verschild per vrouw natuurlijk, succes met testen!
leken de krampen hetzelfde als ongesteldheidskrampen?? heb ik nu dus ook moet morgen ongesteld worden maar denk niet dat het raak is voelt gewoon niet goed me temp is wel aan de hoge kant 37,5 weet niet of dat wat uitmaakt
nou de test die ik wou kopen was uitverkocht bij mijn.kruidvat!en had geen tijd om naar de stad te gaan dus dat gaat niet lukken morgenochtend! ze krijgen de testen volgende week weer.. en ik ga van t weekend naar de stad.dus ik test zondagochtend! mits ik natuurlijk toch ongesteld word wqt ik niet hoop haha! ik heb trouwens nu beetje last van mn ogen..had gelezen dat dit ook wel is voorkomt bij beginnende zwangere vrouwen..herkend iemand dit? mammiesam gefeliciteerd met de zwangerschap! kwamen jou buikkrampen ook met vlagen of had je ze constant?
ik kan alleenmaar aanraden, TESTEN! maar houd er rekening mee,,,, februari is maar 28 dagen!! dus 3 dagen korter dan andere maanden (of 2 dagen korter ) en zou je nod vandaag zijn!! liefs shy girl
Shy girl, Ja daar heb je indd gelijk in maar dan zou ik het alsnog inmiddels moeten zijn geworden en ik ben nog steeds niet ongesteld, maar ben zo bang om te testen ben bang dat het negatief is haha dus ik wacht nog wel een weekje.. @ mol, ja ik had het aan een werknemer gevraagd en het was uitverkocht ze krijgen de testen volgende week pas weer.. maar ik fiets van het weekend even naar de stad om daar een test te halen en dan test ik volgende week als ik nog niet ongesteld ben geworden
jeetje jenny wat knap niet testen haha vandaag is mijn nod heb geen testen in huia maar die ga k zo wel even halen haha ben te zenuwachtig!
Spannend hoor! Ik zelf zit in het zelfde schuitje... ik ben nu 10 dagen overtijd maar heb wel een onregelmatige cyclus, hou nu de cyclus aan van de laatste 2 maanden (36 dagen). Vorige week al keer getest maar die waren negatief Sinds gisteren erg last van menstruatiebuikkrampen.Ik dacht dat ik ongesteld werd maar het bleef uit. Afgelopen nacht slecht geslapen door de krampen en voel me erg moe, last van mijn rug, lichtelijk misselijk en deze week meer pukkeltjes in mijn gezicht. Ik begin nu toch er aan te denken dat ik zwanger ben. Ik ga vandaag de kruidvat test halen, morgenochtend testen... ik ben erg benieuwd! Jenny, jij ook veel succes met testen, hopelijk test je postitief!
@ BAiley23 haha nou ik moet je eerlijk toegeven dat het heel moeilijk vol te houden is haha om niet te testen, ben zo nieuwschierig.. ik ben nu 4 dagen overtijd.. en vrijdag ga ik samen met mn zusje een test halen.. dus ben benieuwd. Ik snap je ongeduld wel hoor haha het liefst haal ik ook meteen een test maar ben mezelf gewoon aan het dwingen om te wachten haha!Succes met testen en ik hoop echt van harte dat het positief is! en wie weet.. zijn we samen zwanger haha! Laat je de uitslag weten, ik houd jullie ook up to date! @ Mara1984 Oh dat is indd wel vervelend een onregelmatige cyclus.. jammer van je vorige testen, hopen dat de volgende test wel positief is! Zijn je menstruatiebuikkrampen constant of heel even en gaan dan weer weg? Als ik het zo lees heb je volgends mij wel paar van de zwangerschapssymptomen, maar dit verschilt natuurlijk ook per vrouw! Ik ga duimen voor je op een positieve test! Laat je het wel even weten hihi Ik heb sinds afgelopen zaterdag ( dag dat ik ongesteld zou moeten worden ) last van menstruatiepijn wat komt en gaat, normaal heb ik altijd 1 dag voor mn ongesteld de hele dag buikpijn, dit keer komt het en gaat het weer het blijft maar heel even.. en al 4 dagen geen rode duiveltjes te bekennen hihi! verder heb ik het gevoel dat als ik heb gegeten me maag blijft rommelen, en met vlagen last van lichte misselijkheid.. volgends mij moet ik ook extra plassen, althans zo lijkt het hihi, en soms zijn mn borsten wat gevoelig..verder nog geen kwaaltjes..
Hoi Jenny, Ik voel continue buikkrampjes en heb een opgeblazen buik. Bij een menstruatie heb ik meestal eventjes last van buikkrampjes als ik het wordt, en hoofdpijn. Dit voelt anders aan. Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn maar dat lukt maar niet omdat ik steeds iets voel. Het zal daardoor wel weer een teleurstelling worden als ik morgen weer negatief zal testen maar hopelijk is het dit keer anders Ik ben ook erg benieuwd wat jouw uitslag wordt, succes en ik zal ook voor jou duimen!
Nee dat snap ik ik probeer me er ook niet teveel op te focussen, ben bang voor een hele grote teleurstelling! ik hoop echt voor je dat het anders is morgen, en niet dat je lichaam je laat denken dat je zwanger bent of nog erger, dat de rode duiveltjes alsnog doorbreken! Maar geef de moed zeker niet op, mocht het morgen weer negatief zijn kan het later alsnog positief zijn, en anders gewoon weer opnieuw klussen! ik wens je heel veel sterkte morgen! Liefs
Je zei dat je elke keer aan het begin van de maand ongesteld werd. Waarschijnlijk is dit niet te reden, maar februari is natuurlijk wel korter dan andere maanden, dus kun je wat later zijn. Ik hoop van niet natuurlijk. Ga gewoon testen, desnoods met een andere test. Ik zou niet meer kunnen wachten hoor.
@ mammiesam, dat heb ik dus ook, pijn komt echt met vlagen maar het blijft niet zoals ik gewend ben, steeds als ik pijn heb denk ikja ik word ongi, maar nee hoor dan gaat de pijn weer weg en geen bloed te zien, zo gaat het nu al 5 dagen. @ babke, ja dat is zo , maar heb de dokter ook gebeld en die gaf ook aan , je had het indd de 2e of 3e van deze maand moeten worden en omdat ik ook menstruatiepijn had afgelopen weekend ging ik daar ook ban uit, maar nee hoor tot op de dag van vandaag helemaal niks.. ben zo zenuwachtig, wel had ik gisteren echt 1 druppel bloed in mn maandverband, en 1x 1 druppeltje bloed tijdens op mn wcpapier, maar dit was niks meer dan echt heel licht rozig iets..en heeel weinig.. maar daarna weer helemaal niks, niet in mn maanverband of wc papier.. nu nog steeds niet
Vind het knap dat je zo veel geduld hebt! Ik ga nu zo een test doen (1 dag voor NOD) ik heb gewoon geen geduld hihi. Succes en hopelijk ben je zwanger!!
haha dank je wel, jaa ik dwing mezelf gewoon om te wachten haha maar als ik morgen nog niet ongi ben is morgen de grote dag voor ons en zal ik zien of ik zwanger ben of niet haha! jij ook succes zometeen!
Ja, ik heb nog wat testen hier in huis liggen.. Misschien dat mijn HCG nog niet voldoende is om positief te testen? Dankjewel!