Ik ben pissed off

Discussie in 'De lounge' gestart door Nathalie1973, 6 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Het lulligste van alles is:........

Michelle heeft een grote passie ,paardrijden.
    Ze mag ook paardrijden,maar om de week,de ene week haar zusje en de andere week zij.

Het kost 15 euro per uur en ik kon het niet meer betalen elke week voor 2 kinderen

Zodoende wou ze zelf geld verdienen om elke week te kunnen rijden:(
    Dat gaat nu dus niet meer........

2. 8) Hier een ex-werknemer van dat flutbedrijf waar jullie het over hebben.

Ben erg verbaasd moet ik zeggen. Dit soort praktijken heb ik nooit meegemaakt. Ik zat op de bezorgadministratie en ging over de depothouder, de inspecteurs en bezorgers van mijn regio.

Het is al wel zo'n 8 jaar geleden dat ik er werkte, ze zijn toen gereorganiseerd en naar Apeldoorn verhuisd. Ik ben niet mee verhuisd.

Kan me voorstellen dat de kwaliteit van de medewerkers daarna gestagneerd is....:$ :D

Destijds was het een erg fijn bedrijf en de negatieve verhalen die ik hier hoor, zijn niet de ervaringen die ik ermee heb gehad.

@ nathalie: los daar van vind ik dit wel heel erg raar....
    Geen folders leveren en wel betalen een aantal weken om vervolgens iemand te zeggen dat ie niet meer werkzaam is. Ik bedoel de folders moeten toch nog steeds gelopen, de wijk die ze loopt is vast niet van de aardbodem verdwenen.
    Wellicht is er een fout gemaakt en hebben ze 2 bezorgers op dezelfde wijk, die nu de folders van je dochter loopt??? ;)

Ik vind het sneu voor je dochter, want ze heeft een goede instelling en jammer dat ze zo jong op de arbeidsmarkt meteen al teleurgesteld wordt. Ik hoop dat ze iets anders vind, waar ze meer plezier aan beleeft!

Tassen zou ik ook idd niet weggooien voor je het geld hebt, want anders krijg je het denk ik ook niet meer...
    De depothouder uit de buurt moet dat ding maar komen halen of anders het busje wat de folders normaal gesproken hoort te droppen.

Ben benieuwd of en wat je nog als reactie krijgt.... :(

3. miffy11

miffy11 Niet meer actief

schandalig zeg!

wel super veel respect voor je meisje, dat ze zo haar best doet, ook als het niet eens word gewaardeerd!

Deel Deze Pagina