hoi alemaal leuk om tussen alemaal zwangeren of die al zijn bevallen te lezen en om berichten mee te delen over jullie ervaringen. ik ben claudia 26 jaar,ik woon in eindhoven.. 17 juni spiraal eruit laten halen en het was na die week al gelijk raak. zo snel ging het wat ik totaal niet had verwacht en we hebben vorige week 2 zwangerschap testen gedaan beide positief! nu de komende weken afwachten maar het komt vast goed.. hoe verloopt het bij jullie? gr
Van harte!!! wat geweldig zo snel zwanger! Dit is onze tweede ook in een keer raak.. sooooo meant to be!!!!!!!
Ik heb vandaag 2 testen gedaan van 2 verschillende testen en die waren positief. 1-2 zwanger! Ook in ronde 1 !!! Moet ik nog later een keer weer testen?
Gefeliciteerd!!! Ook ik heb vorige week mijn eerste test gedaan en deze was positief. Helemaal blij!! Ben nu 6 weken zwanger. groetjes Kelly
Gefeliciteerd het is jullie gegund. @ Lien26, Als je positief getest hebt vorige week, hoef je niet meer te testen hoor. Het mag natuurlijk wel, maar kost je alleen maar geld. Zonde toch!?
gefeliciteerd, Vorige week ontdekte wij dat een kleine verwachten. Zijn er superblij mee. Ik had niet verwacht dat ik het nu al zou zijn. We zijn sinds januari bezig! Nu nog spannend allemaal! over 2 weken heb ik een inwendige echo. Wel vroeg, maar wij gaan nog lekker op vakantie. Ik kan niet wachten om het aan onze ouders te vertellen! Wanneer vertellen jullie dat jullie zwanger zijn? meteen of na 12 weken? Groetjes