Nou ik ben echt al jaaaaaaaren opzoek naar een film maar ik heb echt geen idee hoe die heet. Ik heb hem eens stiekem gekeken toen ik een jaar of 10 of 11 was denk ik en hij is me altijd bij gebleven Het is een thriller of horror en wat ik er nog wat weet is dat: Dat het huis op een berg staat en onderaan die berg is volgens mij een benzinestation of winkeltjes.. Het interieur van dat huis is heel erg ouderwets met ouderwetsbehang. Iemand heeft een kijkgaatje in de muur gemaakt en die kijkt geloof ik uit op de badkamer. Volgens mij wou die man een vrouw (oudere?) vergiftigen met rattengif, of andersom? Dat is alles wat ik nog weet Wie o wie?
Het huis op de berg en de badkamer doen me denken aan Psycho... Maar daar stond onderaan de berg een motel, was er een moord in de badkamer, en wel een oude vrouw, maar geen rattengif...
Bedankt voor het meedenken maar dat is hem ook niet. Die oude versie van psycho komt daar ook een kijk gaatje in voor?
Even met mijn man overlegt en wij kunnen alleen aan psycho denken, maar die zeg je dat het niet is. Maar er zit wel een kijkgaatje enzo in!
Ja ik zie net die foto op wikipedia en ik denk JA! Alleen nu kijk ik een trailer en hij is zwart wit? Ik weet ook zeker dat er rattengif in voor komt, en een kijk gaatje in zo'n muur met van dat lelijke behang die uitkijkt naar de badkamer. offf nu typ ik dit zo en bedenk ik me dat ie misschien wel in de badkamer zit dat gaatje en hij uitkijkt op zo'n kamer met van dat ouderwetse behang. Klopt dit met Psycho?
Ja dit klopt. Waar het gaatje op uit kijkt weet ik ook niet meer precies, maar wel dat ie er was en dat het met rattengif was in een huis op de berg. Volgensmij stond er onderaan de berg een motel.
Ja klopt!! Dan is het echt psycho!! Er is maar 1 deel van, hij is alleen ooit een x vernieuwd zeg maar! Maar de verhaallijn is bij beide hetzelfde. Maar jij hebt waarschijnlijk gewoon de eerste originele gezien!!
Herkend iemand deze: Het speelt zich af met jongeren in een oud gebouw, ze worden daar gedropt met de mededeling dat ze speciaal zijn uitgekozen. Alleen moet er op elke afdeling iemand dood voor ze eruit kunnen. Steeds komt er dan iemand voorbij lopen met ern karretje (zkh bed?) Het speelt zich volgens mij af in een oud zkh waar de pest uitgebroken is geweest in de oorlog tijd. De film is volgens mij nog maar een paar jaar oud. Mijn zwager wil m graag nog een keer zien maarja..welke film is t?!