Ik ben sinds vandaag ook een Weight Watcher

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 18 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ach ik heb gisteravond een lekker cheeseburger van de friettent op als avondeten, zolang t allemaal binnen de punten blijft toch.

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Super minny :)

Hier vandaag gewogen: - 0,8 kg
    ondanks dat halve frietje van gisteren tussendoor ;)

Totaal - 2,5

3. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Goed bezig allemaal!!!

Ik wil vanavond een lekkere wrap met salade eten...

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Kleintje, kijk daar wordt een mens dan blij van he. Lekker eten EN afvallen hihi.

@Minny, ja ik kan ook niet wachten om een wrap te eten haha.
    Echt verbazend hoe weinig punten dat in het totaal is

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Minny, mijn wrap is inmiddels alweer op. Heb er van genoten en zit echt vol nu! Voorheen at ik er 2, nu aan 1 goedgevulde meer dan genoeg. Moet zo nog werken tot 21.00 en daarna neem ik nog lekker een bakje kwark. Kijk ik nu al naar uit.
    Heb echt al 5 dagen geen snoep, koek of chips op! Ben best een beetje trots op mezelf haha. Maar mis het ook niet moet ik zeggen. Wat voor mij een teken is, dat de knop serieus om is;)

6. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    Wat voor wraps hebben jullie op?receptje? En hoeveel punten? Ben benieuwf

7. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    Zit er aan te denken om ook ww te gaan doen maar moet je nu zelf je menu's perdag zelf in vullen of hebben ze ook genoeg menu's die je kan overnemen?
    En als je online doet , krijg je ook dingen thuis gestuurt?

Dankje wel

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Er staan ook voorbeeldmenu's op.
    Maar ik vind het fijn om gewoon te kijken wat ik in huis heb en dat gebruik ik gewoon.
    En je krijgt geen dingen thuis als je het alleen online doet. Maar ik vind dat zelf ook niet nodig, heb genoeg aan de site.

@daanquinty, ik had niks bijzonders hoor. Gewoon een kipfilet in stukjes snijden, die bakken in een klein beetje boter. Daar een zak mexicaanse roerbakgroente bij. Een zakje seasoning mix van de appie erdoor. En dat op een wrap. Oja en ik had er ook nog een extra tomaatje door gedaan.

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Zal mijn menu voor vandaag vast neerzetten, misschien inspiratie voor een ander:p

ontbijt; 2 cracottes met een gkookt eitje, bakje kwark.

tussendoor; fruit

lunch; 2 geroosterde boterhammen met 30+ kaas en een tomaatje, beker cup a soup.

tussendoor; fruit

diner; nasi. Maak het zelf en kom uit op 13 punten.

tussendoor; bakje kwark met wat fruit.

10. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Vanmorgen even stiekem gewogen en 60.00 kg. Aaahh het werkt dus echt! En dan sport ik nog niet eens echt..

11. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Menu van vandaag:

Ontbijt:
    2 volkoren crackers met philadelphia bieslook light
    1 kop thee

Tussendoor:
    Een grote banaan
    een boterham met kipfilet en philadelphia light bieslook

Lunch:
    denk iets van kwark met cornflakes, nog even zien.

Diner:
    Broccoli met een beefburger en aardappels.

En dan tussendoor nog wel een boterham en verder fruit en groente van 0 punten.

12. mamavanJenA

mamavanJenA Actief lid

9 dec 2010
    433
    0
    0
    SHOOOT :x

in een slecht moment heb ik gewoon een hele zak chips naar binnen gewerkt :( pffff en dat al zo vroeg :( en dan nog mn verslaving waar ik eindelijk effkes vanaf was bullit dus zit nu door mn punten heen van vandaag :( en dat zijn dr dus 46 :)
    pfffffff wat baal ik nu zeg!!!!
    terwijl het zo goed ging de laatste dagen pffff

zo dat ben ik ff kwijd weet niet waarom

Groetjes

13. Triskele

Triskele Niet meer actief

gewoon weer de draad oppakken meid, nu zijn je weekpunten op, als je de rest van de week binnen je punten blijft is er nog niets aan de hand! DUs gewoon doorzetten, overkomt iedereen wel een keer dat we finaal een dag de mist in gaan maar dan moet je niet opgeven maar gewoon denken, shit hij was lekker nu weer even de riem aantrekken :p

@minny; ik lees erg vaak bij je menu's dat je kwark met cornflakes eet, misschien is variatie ook wel belangrijk, nooit twee dagen achter elkaar dezelfde maaltijd proberen te eten, nu is het maandag dus kan best als je dan bv morgen gewoon brood, crackers of iets eet (in elk geval wat anders) als je steeds veranderd met eten dan houd je je lichaam scherp als je steeds hetzelfde eet word het lui qua verwerken ervan (in principe zou je zelfs geen dag achter elkaar hetzelfde brood moeten eten, dus de ene dag rogge, de ene dag volkoren, de andere dag crackers, rijstwafels en zo verder, dan blijft het lekker actief je lichaam!

14. mamavanJenA

mamavanJenA Actief lid

9 dec 2010
    433
    0
    0
    THNX !!!!
    en weet je wat nu eigenlijk mn probleem dus is tussen mn oren :) dat ik mn slechte ontbijt :p ga compenseren met totaal niet meer eten alleen avondeten ivm mn vriend :( de goede schijn ophouden snappie :(
    pffffffff
    maaaaaaar ga gewoon door met normaal eten maar noteer wel alles dan mn extra weekpunten maar op boeien!!!
    normaal gebruik ik niet eens mn extra punten en nu een keer wel!!!
    thnx hihihi voel me nu iets minder slecht :)

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    kop op meid, kan gebeuren!
    idd, weer gewoon de draad oppakken!

hier nu mijn 3e week in.
    maandag weegdag, vanochtend -0,8 en dan heb ik een bbq gehad en een keer frietjes! (maar allemaal keurig gewogen en binnen de punten!)totaal in 2 weken nu bijna 3 kilo eraf! dus ik ben blij!

de variatietip van triskele is wel een hele goeie!

16. Triskele

Triskele Niet meer actief

ja weet je hoe slechter je je voelt des te sneller je weer gaat snaaien je moet leren erover heen te stappen en te leren ervan, jouw les zou dus zijn een beter ontbijt (ontbijt is wat groter) en niet langer dan 2-3 uur zonder iets te eten met niet teveel suikers zodat je bloedsuikerspiegel een beetje in toom blijft.

Probeer elke dag in te plannen van te voren en je hier compleet aan te houden, zelfs al heb je op dat moment even geen honger, leren dat je om de 2-3 uur wat normaals eet zeg maar dan kom je vanzelf in dat patroon (want normaal ga je natuurlijk niet tegen je zin in eten hihi maar het kan even helpen bij het krijgen van een goed ritme vind ik)

17. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Dank je Triskele voor je tip. Ik eet het niet als maaltijd maar tussendoortje. Vind het ook zo lekker. En weinig punten. Heb je andere suggesties om wat zuivel binnen te krijgen?

18. mamavanJenA

mamavanJenA Actief lid

9 dec 2010
    433
    0
    0
    inderdaad moet ook mn eigen steeds zeggen halloooo kom op neem de moeite om goed eten te maken kom op je kant lolllll erg he maar echt steeds bij iedere keer eten moet ik dat doen dus hoop snel dat het in mn systeem zit!!!!
    ik ben het waard toch ;)
    het moet gewoon jason en ashley kunnen nog lang niet zonder me en der moet gewoon echt kiloos af nu ik wil voor de jaarwisseling 10 kwijd mooi doel!!!
    maar als ik dan aan het eind doel denk dus nog 7 x die doelen van 10 kilo denk ik van pffffffffffff maar daar denk ik gewoon niet aan klaar!!!!

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    Oeioei, ik ga me denk ik ook aanmelden... Durfikdurfikdurfik??

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    Nog even een vraag, waar is die combipas nou voor? Dat is nu 4',95 per week, is dat incl die online dingen?

Deel Deze Pagina