Op zoek naar: Verzadigende hapjes voor weinig punten. en Een alternatief voor mijn kwark/cornflakes/fruit hapje Mijn menu vandaag: Ontbijt 2 volkoren crackers met boter en fruithagelslag Tussendoor Banaan 6 cherrytomaatjes Boterham met philadelphia light bieslook Lunch Kwark/Cornflakes/nectarine Tussendoor Puntpaprika Boterham met philadelphia light bieslook Diner Halve pizza pollo Sla, tomaat, komkommer, mais, fetakaas(hoeveel punten? kan niet vinden op de site) That's it!
Ooooo pizza! Hier vandaag; Ontbijt; 2 boterhammen met halvarine en light jam. tussendoor; mini krentebol (damn 3 punten voor 30gr!) lunch; kwark met blauwe bessen en 2 eetlepels muesli tussendoor; cup a soup. Diner; wortels, gebakken aardappels en filetlapje tussendoor; nog wat kwark met fruit.
mijn schema vandaag 1 vollerkoren boterham met becel boter en appelstroop klein eierkoekje tussendoor 2 sneetjes roggebrood (heel dun gesneden) een met sandwichspread en een met halve plak kaas 48+ (en een melkbroodje van 35 gram) met boter en jam zo tussendoor ; moet ik nog even kijken, heb 5 vrije punten nog maar als ik fruit neem heb ik dat voor vanavond over. vanavond nasi met kipfilet , satesaus en kroepoek (bij elkaar iets van bijna 400 gram bord. (als ik minder eet compenseer ik dat meestal door iets van yoghurt)
Jippie, na 1 week 2,2 kilo kwijt! Lijkt wel een wondermiddel dit! En ik heb er totaal geen moeite mee. Mijn menu voor vandaag: Ochtend: 2x Roggebrood met kaas tussendoor: Rijstwafels en een appel Lunch: Salade met gerookte kip, tomaat, komkommer, balsamicoazijn, croutins en een broodje met rosbief tussendoor: 2 kiwi's en een grapefruit avondeten: Spaghetti met rode saus en geraspte kaas gemengde salade met dressing. Dan heb ik voor vandaag nog 6 punten over, misschien yoghurt als toetje
Bah, dipdagje vandaag. Heb hoofdpijn en de hele dag al een hongerig gevoel. Probeer er niet aan toe te geven, maar valt tegen vandaag. Ach nog 15min en dan begin ik aan het eten, daarna zal het wel meevallen (hoop ik)
ben ik de enige die nog lekker snoept? Ik heb vandaag een mascarponeyoghurtbastognekoek-smurrie gemaakt, jammmm. 5 punten, who cares En net 1 sultana koekje en een plakje peperkoek. Maar goed, ik zit misschien wat ruimer in de punten? (33)
@Taliaa, ik snoep expres niet. Want weet van mezelf dat ik dan heel makkelijk veel te veel neem. En je mag 4 punten meer op een dag dan mij
Ik heb net taart staan maken (erg slecht maar heb me in kunnen houden geen likje botercreme genomen!!) morgen natuurlijk wel een stukje hahaha Ik zou vanavond nasi eten maar ben een beetje keuken moe vandaag 2 uur gewerkt aan traktaties en zeker 3 uur (okay met bakpauzes hihi) aan de taart (hij staat nu als basis in de koelkast en moet nog versierd worden, ik ben echt slecht in van die fondant taarten maken hihi maar goed hij staat netjes recht met een goede laag fondant nu te wachten op versiering het gaat alleen niet zo snel, vanmorgen nog wat boodschappen gedaan en moet nog even het huis een beetje aan kant maken (is er vandaag nog niet van gekomen)
Taliaa: ik weet van mezelf dat als ik wel ga snoepen, ik moeilijk kan stoppen. En ik mag toch 40 punten eten! Triskele: leuk een taart bakken! Knap dat je dan van al dat lekkers af kunt blijven.
Hmm ik kan het gister en vandaag niet redden met mijn 26 punten per dag. Doe ik nou iets verkeerd Ik heb namelijk het gevoel dat ik heel weinig gegeten heb.
ik heb even nasi geruild voor pizza, ik maak de nasi wel morgen (dan is manlief heel de dag thuis dus kan ie ook gezellig mee eten) hij is vanavond pas ergens na 8 uur thuis dus dan is pizza ook handig. Ik heb 3/4 pizza op en zit nu bomvol!
Vult dat wel dan? Maar wat je anders zou kunnen doen, ik heb geen idee. Ik mag er 29 op een dag en heb meestal er wel genoeg aan. Maar vandaag kwam ik ook aan de 33. Had even ontzettende behoefte aan wat mayo bij mijn gebakken aardappels n.l haha. En aangezien ik me al de hele dag pijnig, stond ik me dat dus even toe.
waarom neem je dan niet remia halfvol die is maar 1 punt per 6 eetlepels zo kan je t och mayo hebben en niet al teveel punten spenderen..
Ik had alleen Calve Yofresh in huis. Normaal heb ik halfvolle fritessaus, dat scheelt de helft met de mage mayo varianten, maar die was op. En aan de andere kant, heb nu nog maar 8 punten van mn extra weekpunten op, vrijdag krijg ik weer nieuwe. De schade valt nog mee dus. Straks nog een schaaltje kwark met blauwe bessen en dan optijd naar bed. Ben blij dat deze dag voorbij is haha. Morgen moet ik de hele dag werken, dus dan heb ik het te druk om aan eten te denken
hey meiden ik zit te twijfelen om me ook aan te melden nu kan je ook een proefperiode van een week doen. Stel ik wil het niet langer, dan kan je een mail sturen om op te zeggen. Heeft iemand hier ervaring mee of mensen die jullie kennen?? en heb je dan ook in die proefperiode overal toegang toe?
Ok wendelaa, dat scheelt best die 4 punten verschil. Want die gebruik ik echt voor iets lekkers Wat me opvalt is dat ik echt heeeeel weinig punten voor avond eten had? Ik had 150gr gemarineerde biefstukpuntjes voor 5pp?? Echt bizar. (had het in de calculator ingevoerd). En dan salade 0, dressing 2 geloof ik en aardappeltjes uit de oven. 2punten per 50 gr, ik had 100gr, echt genoeg 10 punten voor een halve pizza, dat is nog wel te doen!! Weet iemand: vervallen je weekpunten op je weekdag, of wanneer je een week bezig bent?(bij mij niet t zelfde, ik ben gestart op maandag en weeg op vrijdag)
Ik heb die proefweek niet gedaan, omdat ze nu de actie hebben dat je geen inschrijfgeld hoeft te betalen. En als je die gratis week neemt, dan moet je dus daarna WEL inschrijfgeld betalen als je het toch wil doen. En dat is toch 30 euro. Deze actie loopt tot 3 september meen ik.
@Taliaa, op je weegdag krijg je idd weer gewoon 49 nieuwe punten voor die week. Ik ben vorige week dinsdag begonnen, maar heb mijn weegdag op vrijdag ingesteld. Omdat ik het fijn vind dat ik het weekend nog alle punten heb en ik niet graag weeg in of na het weekend, dat zijn toch dagen dat je kans hebt iets meer te eten is mijn ervaring. Maar ik kreeg dus vorige week vrijdag gewoon weer nieuwe punten. Ben nu dus in een week tijd toch mooi 2kg kwijt!