Goed zo wendelaa!! Had jij ook je extra punten opgemaakt? En fijn dat jij ook vrijdag gaat wegen! Kunnen we samen juichen hoeveel wil jij eraf hebben? En jammer dat mijn punten vrijdag al vervallen, ik ga t weekend weg en wou mijn punten dan gebruiken. Kan nu nog steeds, maar dan moet ik een hele week zonder extra punten doen Maar goed, ik ga eens kijken wat je voor 49 extra punten kunt eten. En ben heeeeel benieuwd naar mijn eerst weegmoment vrijdag
Ik heb nu sinds vrijdag 9 extra punten opgemaakt, dat vind ik dus best meevallen. Aangezien ik sommige dagen 1 puntje overhad. En de sportpunten die telt hij er niet vanaf. Dus die staan er nog. In het totaal wil ik er 12,5 kg vanaf hebben. Nog maar 10,5 te gaan dus haha. Kijk nu uit naar het moment dat de eerste 5 eraf zijn. Dan doe ik een heeeeleeee grote rondedans
@wendelaa ow dat staat er niet op van het inschrijfgeld wel dat automatisch word verlengd met 3 maanden voor 59,95 als je niet opzegt
Nee ik had ze erover gemaild, omdat ik ook een week wilde proberen. Maar vond het zonde om dan alsnog die 30 euro extra te betalen. Nu betaal ik voor 3mnd 44.95 ipv bijna 75.
@wendelaa oow wat sneaky weer, daarom vertrouw ik die dingen nooit. Ik zit zo te dubben of ik het zal doen, maar wil graag 10 kilo afvallen en denk dat het goed bijhouden van de punten me er bij kan helpen. Mijn mannetje wil er ook 25 kwijt, nou gaat hij binnekort weer voetballen dus dat zal snel genoeg gaan bij hem owowow wat zal ik doen
Tja, dat kan niemand je zeggen. Ik twijfelde ook al weken en met die aanbieding van nu heb ik t toch maar gedaan hihi. Ben er wel blij mee moet ik zeggen. Daarvoor heb ik t zelf geprobeerd met punten tellen, maar vond ik niet fijn. Maar dat is ieder voor zich natuurlijk
ik wil ook graag ww gaan doen maar twijfel al een tijdje. Word je niet helemaal k ettergek van dat puntentellen?
Wat gaan jullie goed dames Hier vandaag; o: Shake met magere melk en druiven T: 2 soepstengels L: Sla, komkomer, ei, gerookte zalm met yoghurt dressing T: Appel A; pasta met rundergehakt, champigons en tomaten saus T: 2 glazen cola light en een appelflap (kleintj) was op visite en kon geen nee zeggen! Ach heb nog 45 extra punten over
Nee eigenlijk niet. Voordeel van online is dat je zelf weinig telt. Vul gewoon smorgens of de avond ervoor alles al in voor die dag en daar hou ik me aan. Dan hoef ik echt niks te tellen verder! Menu vandaag; ontbijt; kwark met blauwe bessen en muesli tussendoor; fruit lunch; 2 volkorenboterhammen met kipfilet, mango, tomaat en wat currypoeder. cup a soup tussendoor; cup a soup en een cracker. diner; snijbonen, gekookte aardappels, boomstammetje snack; kwark Ik eet als tussendoortjes veel hetzelfde, maar vind die dingen dan ook echt lekker!
Hier ga ik vandaag lekkere taart eten ik zal hem even showen (kunnen jullie even watertanden hahahaha)
Ik kwam er dus vandaag achter dat ik de hele tijd al te veel punten reken voor brood. Ik dacht dat een boterham 35 gram was. Dus voor 2 plakken brood rekent ie 5 punten. Maar ik zocht net onder bruin brood en daar rekent ie per sneetje 25 gram, dat is 3 punten! Heb het dus voor de hele week even aangepast en nu hou ik veel meer weekextra over Hoeveel gram rekenen jullie voor 1 boterham? Ik weeg niks maar wij eten gewoon normaal supermarkt brood. Meestal volkoren. Vanmorgen stiekem gewogen en de weegschaal zei 59.9 kg
Ik weeg het brood wel regelmatig en meestal is een volkoren boterham rond de 30 gram... Alleen hele dunnen boterhammen zijn soms 25gram
Ik heb nog geen weegschaal, maar hoeveel koffielepels is een gewone eetlepel? Ik dacht zelf de helft?
hier weegt een supermarkt bruine boterham (volkoren) 34 gram per boterham...ik weeg het elke dag soms is die 32 of 30 gram, minder niet hahah... hier eet ik vanavond een 1/2 dr. oetker texas pizza mmm...kost me 16 punten maar ach wel lekkerrrr... zijn nu 1 euro bij de c1000...