ja bij mij wel meid hihi..miss moet je toch ff snel een weegschaaltje kopen?? denk bij de action voor weinig?
Ja is misschien toch wel handig. Maar die boterhammen zijn altijd even groot! WW noemt een sneetje zelf 25 gram.
Dat klopt niet hoor! Snee is minstens 30 en vaak 35 gram. Action weegschaaltje is 99cent. Niet goed afvallen komt vaak door niet goed afwegen.
maar als ik kijk bij bruin brood zeggen ze een sneetje 50 gram dus ik weet niet waar jij dat vandaan haalt 25 gram voor een snee??
Triskele: gefeliciteerd met je zoon! Lekkere taart. Laat hem je smaken! Ik weeg ook altijd alles. Soms scheelt 10 gram net een punt, dus het lijkt me wel belangrijk om het te wegen.
trouwens even om in te vallen hihi. Bij bakker klootwijk kan je nu de roterdamse vollerkoren halen. Is brood met een groen logo! Enorm lekker! 1 snee is daar wel 30 grm. Maar dat ligt er ook aan hoe hun snijmachine staat ingesteld he! Dacht gooi hem er even in!
ja ik weeg altijd net was me boterham 30 gram hahha...maar op de site zie ik nergens 25 gram staan dat bedoelde ik haha
mijn maisboterhammen net wogen 35gr per stuk. en ze hebben gesmaakt, haha. Ik zit ontzettend in dubio: vanavond is kebabavond.. En dan bedoel ik vannacht dus, haha. Heb late dienst Hoe kan ik berekenen hoeveel daarin zit??
Oh jee, kebab is zoooooooveel punten... Eet je het met broodje, saus ed? Dan kun je in de restaurantgids van ww kijken als je die hebt. Maar heel opbeurend is het niet, het komt al snel uit rond 50 punten..
Klopt, en prokorn vezelfit heeft ook groen logo, en het batavenbrood extra donker 30%minder zout en meer vezels van de ALDI. Dus voor iedereen te halen
wat???? 50 punten???? wtf help even wat kan ik dan pakken wat iets meer verantwoord is?? proest... wordt alleen een cola light denk ik klein pitabroodje kipshoarma misschien? ik heb helaas die gids niet, staat die niet online?
van zo'n toko Ik heb late dienst met een leuke club en dan gaan we vaak naar de plaatselijke shoarmatent. Ik ben al wat aan het googlen, maar het zijn wel veel punten. Ik had er vandaag nog 22 over, maar ga ze lekker opeten! en dus geen kebab vandaag
Ik heb tussen de middag een broodje kroket gehad. Ik kom er met opzoeken op de site niet helemaal uit. Broodje kroket van de febo staat er, maar die moet je per gram invullen. Op hoeveel punten komen jullie uit?
Broodje is 4 punten, kroket is 4 punten per 70 gram. En nee 50 punten voor een broodje kebab is niet overdreven. Om die reden is die gids ook uitgebracht zei mijn coach, omdat heel veel mensen zich erop verkeken.