Ik ben sinds vandaag ook een Weight Watcher

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 18 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar heb jij deze berekening vandaan? ik heb er nog noit van gehoord namelijk op de ww.

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    Triskele, nou 16 kids, is meer dan topsport:):)

Wendelaa, wauw, 700gr weer deze week, zou super zijn! Heerlijk he! Ik kan niet wachten om straks weer onder de 80 kg te komen, lijkt me bizar, haha

3. Triskele

Triskele Niet meer actief

Moet je even op het forum daar vragen daar heb ik dat vandaan (ww forum dan he hihi)

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    16 kinderen!! Zou gillend gek worden haha.

@Taliaa, ja ik vind het ook steeds weer bijzonder als ik een lager gewicht heb. Kan niet wachten tot de 75 er is, daarna kan ik nl gaan uitkijken naar de 70. En ik hooooooop echt dat ik de 6 weer in beeld krijg. En dan wel VOOR de komma haha

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Pff ik krijg weer helemaal hoop door jullie berichtjes en resultaten. :D Hier overigens wel een flinke weg te gaan :(

6. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zal het ook eens vragen op de cursus.. Maar naar mijn weten past de assistent dat allemaal automatisch aan. Voor degene die dat hebben en anders staat het wel allemaal goed in het boekje van de boodschappengids..

7. mamavanJenA

mamavanJenA Actief lid

9 dec 2010
    433
    0
    0
    YEAHHHHH!!!!!

2.9 kilo dr AF deze week YAHOOO!!!! wat ben ik blij
    tis toch echt bij mij schrijven is blijven lollllll
    echt alles genoteerd ook mn dipje alles genoteerd en wegen wegen wegen alles afwegen pffff horen dol word je dr van maaaaaar zie het resultaat het help!!!!

PS moet wel zeggen dat ik vorige 2.2 aangekomen was maar ik hield echt vocht van deed mn normale drinken en heeel weinig plassen en mn ring paste niet meer dus al met al eigenlijk 700 gr afgevallen maaaaaaaar 2.9 telt gewoon!!!
    ben ook bij de coach opnieuw begonnen ze heeft alles gewicht en nu beginnen we opnieuw!!!
    was niet echt motiverend meer om steeds hoger gewicht te zien !!!!
    DUS vanaf nu nieuwe start en mn doel 10 kilo eraf met de jaarwisseling!!!!!
    GAAT me LUKKEN!!!!!!

Groetjes jamy beetje lap tekst geworden maar moest het kwijd!!!! YES YES YES 2.9 eraf

8. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Gelukkig maar Triskele, in totaal kost een broodje kroket dan maar 7 punten. Dat is 2 boterhammen met beleg ook. En ik had hem rond 1 uur gegeten en ik heb de hele middag geen trek meer gehad. Bizar dat je zelfs na iets van de snackbar nog af kan vallen!

Ik weet mijn begingewicht niet precies, maar gok in de vroege ochtend (want dan weeg ik me) op 62 kg. En nu dus 59.8! 2.2 kg dus in ongeveer 1.5 week!

9. Triskele

helemaal toppie meid!

10. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0

Goed bezig!

Ik vind dit trouwens een erg leuk topic geworden. Hoop dat we elkaar nog lang mogen helpen/bijstaan.

11. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @zwangermama, wat goed!!! Nou dan mag je wel even een rondedansje maken hoor hihi.

@Minny, ja he, ik vind het ook fijn dat dit topic er is. Dus bedankt nog voor het starten haha.

Menu vandaag;

ontbijt; 2 geroosterde boterhammen met halvarine en light jam

tussendoor; fruit

lunch; nog mango over dus het worden weer 2 boterhammen met kipfilet, mango en tomaat

tussendoor; cup a soup en een cracotte met appelstroop

diner; aardappels, spinazie en 3 vissticks.

tussendoor; kwark

12. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Hoeveel punten zijn dat in totaal Wendela?

13. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik ben vanaf maandag alweer meer dan een kilo kwijt (droeg wel iets lichtere kleren vandaag). Maandag is mijn officiele weegdag pas.

14. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik vind dat invullen wel enorm veel van me vragen merk ik. Zie nu ook dat ik al twee dagen achterloop met invullen. Hoe doen jullie dat? Eens per dag of de hele dag door? Of eerst bijhouden op papier en later in het systeem invullen? Ik zoek echt nog handigheid hierin.

15. Triskele

elke ochtend VOORAF invullen en evt wat punten die overblijven verder invullen savonds, je moet eigenlijk niet zo achteraf gaan invullen dan vergis je je altijd want je moet elke dag je punten opmaken en dat weet je dan niet.

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Zinaa, ik zit nu aan de 27 punten. Ik mag er 29, maar kan zijn dat mijn brood iets meer zal wegen dan wat ik heb opgeschreven. Ik hou van te voren 2 a 3 punten speling en als ik in de loop van de middag merk dat die niet opgaan, dan neem ik iets meer aardappels of een extra cracotte ofzo.

Ik vind het noteren juist niet lastig, bedenk gewoon smorgens of de avond van te voren wat ik wil gaan eten. En hou me daar dan ook gewoon aan. savonds kijk ik nog even of het klopt wat ik die dag heb gegeten of ik even iets aan moet passen.

17. mamavanJenA

mamavanJenA Actief lid

9 dec 2010
    433
    0
    0
    vooraf plannen blijkt voor mij ook niet te werken vind ik heeel moeilijk maar ik noteer alles zodra ik klaar ben met het te eten of te wegen!!!
    maar ja ik mag ook 45 :) punten is best veeeeel pfffffff ook nadeel hoor dames :p

groetjes

18. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zwangere mama wat goed van je meid. Hou vol en als je zo goed afvalt dan zijn die 10 kilo zo om! Super!

@zinaa ik weet niet of jij op de assistent kan? Ik probeer toch de avond van te voren alles in te plannen. Voordeel is dat je de volgende dag precies weet wat je kan en mag en niet zo staat te tobben voor de kast.

Tussendoor vul ik ( als ik niet de avond van te voren heb gezeten) alles op mijn app in ( iphone en de ipad ) Dus ik vul het wel direct in.

Klopt dat het idd even vermoeiend is maar je krijgt er na een aantal weken echt handigheid in. Veelal dingen weet je gewoon al op voorhand.

Maar echt doorzetten hoor dat schrijven! Is niet voor niets een topformule!

Mijn ontbijtje was

2 eieren met uien erin. 2 knackebrod en 1 cracotte.
    Straks weet ik nog niet maar ik denk dat het een clubsandwich gaat worden. Alhoewel ik nog mutjevol zit van mijn ontbijtje...
    iemand nog suggestie?
    Ik had gisteren een verukkelijke salade op.

30 grm ongekookte couscous
    20 gram fetakaas
    35 gram parmaham
    1 gekookte ei
    en sla/tomaat/komkommer

en dat zijn dan 9 propoints en erruugg lekker!!!

Ik zit dat al 2 dagen achter elkaar te eten en eigenlijk wil ik dat vandaag gewoon weer doen hahaha. Maar ja het gaat ook om de variatie he... :p

19. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wendelaa ik mag er ook 29 nu sinds deze week.. Wel lastig hoor.. Steeds minder punten hahaha...

20. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ga ook maar een abbo op deze nemen hahah deze loopt veel beter als in het andere ww draadje:D

Deel Deze Pagina